وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

سلام به هم دانشگاهی های خودم  

امروز از شرکت خودرو سازی تویوتا میخوام براتون بگم  

بازار هدف این شرکت خانواده ها هستند که با ارائه محصولاتی نظیر: تویوتا کمری, پرادو (دو درب و چهار درب) تویوتا هایلوکس, یاریس و..... میباشد . 

یکی از عواملی که باعث میشه خانواده ها تصمیم به خرید این نوع خودرو شوند تنوع محصولات و ارائه خدمات پس از فروش این شرکت خودرو سازی بوده است . 

این خودرو ها داری دو سال گارانتی می باشد . به هنگام مراجعه به یکی از این نمایندگی های مجاز که در شهر مشهد واقع در کیلومتر 3 بزرگراه آسیایی میباشد در یافتم که این شرکت علاوه بر اینکه به مشتریان خدمات پس از فروش نسبت به محصول خود می دهند به مشتریان نیز ارائی خدمات می کنند . یعنی مشتری خودروی خود را تحویل کارگران میدهد و خود به مکانی که برای استراحت و گذراندن وقت خود در طی انجام عملیات که بر روی خودرو انجام می دهند تعبیه شده است  میرود در آنجا انواع نوشیدنی , مجلات گوناگون ,سینمای خانگی و یکسری امکانات دیگر وجود دارد . پس از انجام عملیاتی که کارکنان بر روی خودرو انجام داده اند, خودرو شسته شده و تمیز به مشتری تحویل داده میشود . به هنگام تسویه حساب نیز پذیرش به مشتری با دادن شخه گلی مشتری را بدرقه می کند . 

این مطلب واسه خودم که خیلی جالب بود امیدوارم واسه شما هم جالب بوده باشه . منتظر نظراتتون هستم. 

خواستم یه چند تا عکس هم از محصولات تویوتا بذارم ولی هرکار کردو کپی نشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دونده سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:37

از مطلبتون خیلی ممنونم.
خیلی جالب بود, چون گزارش دست اول خود شما بود.
برای عکس گذاشتن هم راهنمایی تون میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد