وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

حمایت از فروشندگان

سلام به همه دوستانی که هنوز وبلاگ رو فراموش نکردن و با بوی عطرا مختلف وبلاگ مون رو خوش بو کردن از اینکه یه مدت نبودم عذر میخوام

ادامه مطلب ...

چطور در گفتگو های تلفنی جذاب باشیم ؟

بسیاری از ما حجم زیادی از وقتمان را با تلفن می گذرونیم با اختراع تلفن همراه تعداد بیشتری از مردم در هر جایی که بتونید تصورش بکنید باهم مشغول گفتگو هستند با یاد گرفتن اصول جذابیت در گفتگوی تلفنی می تونید کاراییتون در ارتباط با دیگران به نحو چشمگیری افزایش دهید .

ادامه مطلب ...

10نکته ی طلایی از استیو جابز ؛ مدیرشرکت apple

باسلام به تمامی همراهان. این نکات ازجمله رموز موفقیت موسس و بنیانگذار یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست که به عنوان نکات طلایی توسط استیو جابز،مدیر شرکت اپل،یاد شده است.هرکدام از این موارد میتواند درجهت رسیدن به اهداف و حتی در زندگی روزانه مورد استفاده قرارگیرد.به نظرخودم نکات بسیار ارزشمندیست که مطالعه ی آن خالی از لطف نیست .. ادامه مطلب ...

آهنگ تبلیغاتی 250 میلیون دلاری بی محتوای کوکاکولا ... !

باسلام به همه ی دوستان. از آنجایی که این آهنگ بسیار زیبا من را هم تحت تاثیر محتوای خود قرار داد ، پیشنهاد میکنم شماهم یه نگاهی بیندازید. البته سعی  کنید با تمام احساستان آهنگ را بخوانید.تابه وضوح شاهد هجوم موجی از احساس از سوی این  متن باشید............

 این آهنگ که برای اولین بار از رادیو پخش شد مورد استقبال واقع نشد .بطوریکه حتی بسیاری از شرکت های بطری پرکنی هیچ پولی برای پخش آن ندادند. متن آهنگ از این قرار است  :

ادامه مطلب ...

عطری با رایحه اسکناس نو

عطری با رایحه اسکناس نو

سلام به همکلاسی های قدیمی خودم ( همچین گفتم قدیمی که یه چند سالی هست که ندیدمتون ) این مطلب واسه خودم جالب بود گفتم چون شماها هم قصد مدیر شدن در آینده رو دارین بهتره که این مطلب بخونین ماکه پولشو نداریم (فقیریم نداریم  بده در راه خدا ) چه برسه حالا بریم عطرشو بخریم عرصه مدیریت رو براتون باز گذاشتم تا شما مدیران پولدار بوی پول بدین.

_اگر شما به عنوان یک مدیر مایکروسافت کارکنید احتمالا بوی پول رایحه ایست که بیش از هر چیز به آن علاقه دارید

در این راستا , « پاتریک مک کارتی » معاون بخش فروش مایکروسافت به این فکر افتاده که همه باید بتوانند بوی پول را استشمام کنند . به همین دلیل ناگهان ایده تولید عطر جدیدی که بوی پول می دهد در ذهنش درخشید . ایده « مک کارتی »به تولید عطری با عنوان «پول » منجر شد . این عطر در دو مدل  برای مردان و زنان عرضه شده است و اجازه می دهد رایحه اسکنانس دلار تازه چاپ شده در فضا پراکنده شود(باید بوی خوبی داشته باشه ) . ایده ساخت این عطر که 35 دلار قیمت دارد پس از خواندن نتایج یک پژوهش دانشمندان ژاپنی در ذهن معاون رئیس بخش فروش شرکت مایکروسافت شکل گرفت . نتایج این تحقیقات نشان می داد اگر رایحه پول در فضای اداره پخش شود کارمندان با میل بیشتری کار می کنند.

www.qudsdaily.com

۲۲ قانون تغییر ناپذیر مدیریت بازار

سلام به تمامی دوستان.تازگی یه مطلب مفیدوخواندنی درباره بازاریابی مطالعه کردم.دعوت میکنم برای ارتقاء سطح اطلاعات بازاریابی شمانیز یک مطالعه داشته باشید ،چون برای من بسیارجالب و مفیدبود.امیدوارم مقبول واقع بشه..

پس از سال ها مطالعه و بررسی درباره مسائل و اصول مدیریت بازار،عصاره یافته ها را به صورت قوانین اساسی  که ضامن توفیق یا موجب شکست در بازار می شوند در آورده اند.این اصول را "قوانین تغییر ناپذیر مدیریت بازار" نامیده اند . قوانین عبارتنداز :

ادامه مطلب ...

شناسایی اشخاص در دیدار های اول

قسمت دوم  :

ـدسته بندی افراد از نظر پرفسور شلدون : 

پرفسور شلدون استاد دانشگاه هاروارد بود و دیدگاه او براساس مورفولوژی و آزمایشهای روانی و خصوصیات خلقی افراد بنا شده است که از مقبول ترین نظریات در مورد تیپ ها شخصیتی مختلف است . 

ادامه مطلب ...

خرد جمعی بر باهوش‌ترین فرد و یا افراد همان جمع برتری دارد!

دوستان مطلبی می خواندم که بسیار جالب توجه بود. 

منبع این مطلب ایمیلی از یکی دوستانی بود که از روزگار دوره ی مجازی ناتمام علم و صنعت می شناختم.

شاید خواندن این مطلب هرچند کمی طولانی شمارا نیز خوش آید.


ادامه مطلب ...

 سلام به دوستان عزیز  

امروز میخوام یکی از مهارت ها و ویژگی های فروشندگان حرفه ای رو از کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران رو واستون بگم .

ادامه مطلب ...