X
تبلیغات
زولا
یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 | توسط: ندا منصوریان | چاپ مطلب

این مطلبو باتوجه به بحث هایی که در مورد خودروی پراید در کلاس داشتیم مینویسم تا بدونید در آینده ای نه چندان دور پراید داشتن بد که نیست خیلیم خوبه!

 

ارتقای برند سایپا با بهره‌گیری از تجارب خودروسازان جهانی

 

 

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از تجربیات خودروسازان جهانی، ضمن کسب بازار، ارتقای برند سایپا را رقم بزنیم.

 

ارتقای برند سایپا با بهره‌گیری از تجارب خودروسازان جهانی

 

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از تجربیات خودروسازان جهانی، ضمن کسب بازار، ارتقای برند سایپا را رقم بزنیم.

نعمت الله پوستین دوز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت پارس خودرو که با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد گروه و کارکنان شرکت پارس خودرو برگزار شد، با اشاره به ظرفیت سازی شرکت پارس خودرو گفت: شرکت پارس خودرو از تولیدکنندگان خودروهای لوکس است که با آمدن پراید توانست با تاسیس سالن‌های مونتاژ و رنگ جدید ظرفیت‌سازی خود را برای تولید خودرو تندر 90 گسترش دهد.
وی همچنین به همکاری خودروسازان بزرگ و معتبر خارجی دنیا با یکدیگر اشاره کرد و گفت: امروزه تمام شرکت‌های معتبر خارجی به سمت ادغام و همکاری پیش می‌روند و شاهدیم که رنو و نیسان با حفظ برندشان در زنجیره ارزش مشترک کار کرده و مزیت رقابتی خود را ارتقا داده‌اند.
وی تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا نیز باید با استفاده از تجربیات این شرکت‌های بزرگ معتبر جهانی، به افزایش تولید و سهم بازار و تنوع محصولات جدید بپردازد.
پوستین دوز اضافه کرد : از مدیران این مجموعه می‌خواهیم تا تمرکز فعالیت‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده تا در بازار رقابتی که هر روز قوانین و مقررات آن سخت‌تر و مشتریان آن آگاه‌تر و قدرت خریدشان بیشتر و بازار سیال‌تر می‌شود ضمن ایجاد نگاهی استراتژیک، از موازی کاری جلوگیری کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.
وی با تعریف کسب و کارهای جدید و اجرای مطلوب آنها گفت: کسب و کار در حوزه خودروهای تجاری، خودروهای سواری و کسب و کارهای مرتبط با این دو حوزه در زنجیره تولید خودرو را باید پوشش دهیم و از ظرفیت‌های گروه خودروسازی سایپا و ارتقای برند سایپا به همراه بهره‌گیری از تجارب و نظرات سایرین در جهت پیشبرد اهداف این مجموعه صنعتی گام برداریم.

 

با توجه به مطالب بالا می تونیم امیدوار باشیم طی 5 سال آینده علاوه بر افزایش 5 سانتی متری طول آنتن خودروی پراید(به ازای هر سال 1 سانتی متر) شاهد تغییرات چشم گیرتری هم باشیم؟!!





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب