وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

شنیدنیهای کوکاکولایی

سلام به تمامی دوستان و همکلاسی های گرامی. مشخصه که همه ی شما امتحانارو خیلی عالی دادید که تندتند به هم خسته نباشید میگید !!!  امیدوارم همینطور هم باشه. حضوراستادمحترم هم خسته نباشید عرض میکنم. 

این هشدار رو جدی بگیرید  : اگرعاشق کوکاکولا هستید توصیه میشود این مطلب را نخوانید !!! 

همه ما شنیده ایم که نوشابه هاى گازدار براى سلامتی زیان آور است ، اما تاکنون به استفاده هاى گوناگون آنها یا مزایایشان فکر کرده اید ؟؟؟!!! سایت تاپسگلب استفاده های گوناگون و بعضا عجیبی از کوکاکولا را ذکر نموده که مطالعه آن خالی از لطف نیست. به نوشته این سایت در بسیارى از ایالتهاى آمریکا، مامورین پلیس راه ، دو گالن کوکاکولا در صندوق عقب ماشینشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با کمک آن از جاده پاک کنند. این سایت در کمال تعجب آورده است که براى تمیز کردن سرامیک درمکانهای بزرگ، مقداری کوکاکولا را روی ان میریزند ، سپس با آب پر فشارمیشویند.اسید سیتریک موجود در کوکاکولا لکه ها را از سطوح چینی میزداید. هم چنین براى برطرف کردن لکه هاى زنگ از سپراتومبیل، سپر را با یک تکه کاغذ (فویل ) آلومینیوم مچاله شده آغشته به کوکاکولا بسایید.خواهیددیدکه مثل روز اولش میشود! مورد دیگر استفاده در تمیز کردن فساد قطب هاى باترى خودرو است. براى این کار یک قوطی کوکاکولا را روى قطبها میریزند تا با قلیان کردن ، آن را تمیز کند.این سایت هم چنین مدعی شده است که براى شل کردن پیچ و مهره هاى زنگ زده ، تکه اى پارچه را که در کوکاکولا خیس شده است براى چند دقیقه بر روى پیچ و مهره قرار دهید.سپس به راحتی پیچ ها را جدا کنید!! کوکاکولا همچنین بخار آب را از روى شیشه جلوى اتومبیل تمیز میکند. (در مناطق سرد و مرطوب، مثل شمال ایالات متحده آمریکا، گاهی اوقات شیشه جلوى اتومبیل از بیرون بخار میکند که با برف پاک کن پاک نمیشود. ) جهت اطلاع شما : ماده موثر کوکاکولا (اسید فسفریک) ناخن را در مدت چند روزکامل درخود حل میکند!! همچنین کلسیم را از استخوانها میزداید و عامل اصلی افزایش روزافزون پوکی استخوان است . براى حمل محلول کوکاکولا (محلول غلیظ شده )، کامیونهاى حامل باید از علامت هاى ویژه "مواد خطرناک " که براى حمل مواد به شدت خوردنده در نظر گرفته شده است استفاده کنند.و در پایان جالب است بدانید  توزیع کنندگان کوکاکولا بیش ازچندین سال است که از کوکاکولا براى تمیز کردن موتور کامیونهاى خود استفاده میکنند....!!!

 و اما... کوکاکولا یک نوشیدنی سرشارازانرژی !

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دونده چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:36

خانم سیدی راجع به سازمان بازاریابی شرکت کوکا کولا هم یکم مطلب پیدا کنید و برای ما بگذارید. از منابع داخلی یا خارجی و همینطور از وبسایت خود شرکت کوکا کولا.

مسئول بهداشت کوکاکولا مشهد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:04

سلام این مطلب درسته ولی اون جوری ام که شما میگین نیست میدونستین حتی تو الوچه ای که میخورین اسید سیتریک به مقدار زیاد اضافه میکنند ؟

مسئول بهداشت شرکت کوکاکولا مشهد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:05

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد