وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

مقایسه تندر ۹۰ ایرانی با مشابه خارجی آن

سلام به دوستان عزیزم  امیدوارم شما هم مثل من حسابی استراحت کرده باشین خستگی امتحانات از تنتون بیرون رفته باشه. بعد از مدتها موفق شدم که دوباره مطلب بنویسم .البته از این به بعد بیشتر مطلب می نویسم که امیدوارم به دردتون بخوره .

 

تندر90 بعد از کلی جنگ و دعوا بالاخره از سال 86 وارد بازار ایران شد، ولی تندر90 ای که الان تو خیابون های ایران در حال تردده(و داره از کیفیت خیابونای ایرانی لذت می بره) مدلیه که در سال 2005 در فرانسه طراحی و وارد بازار اونجا شده و در حال حاضر اصولا باید به تاریخ سپرده شده باشه (چون معمولا عمره متوسطی که هر اتومبیل می تونه بیشترین بازده رو داشته باشه حدود 5 سال هستش) و با توجه به این نکته که طراحی خودرو ها در کشوری مثله فرانسه هر سال دگرگون میشه(مثلا مدل 2010 خودرویی مثله سیتروئن سی5 با مدل 2009 اش زمین تا آسمون متفاوته) دیگه فکر نکنم تندر90 یا به عبارت بهتر لوگان 2005 جایی تو بازار فرانسه داشته باشه...مدل 2009 ای که از این خودرو در فرانسه ارائه شده شاهد این مدعاست.در ضمن مدلی که در ایران در 7 تیپ مختلف ارائه میشه قیمتی در محدوده 11 تا 15 میلیون تومان داره که این قیمت در مورد لوگان 2009 در فرانسه به حدود 5 تا 6 هزار یورو کاهش پیدا میکنه. 

اگه نظری در این باره دارید در قسمت نظرات بفرمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:08

یک دونده شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:21

دوستان
ما برای محصولات انواع تقاضا داریم. در امتحان مهارتهای فروش هم توضیح تقاضای بی ثبات اومده بود. ماشین هم همینجور هست و بهمین دلیله که بازاریاب های شرکت های بززگ اتومبیل سازی هر روز طرح ماشیناشون رو تغییر میدن.
اگه گفتیم به کدوم علت است؟
اگه خواستین تویه وبلاگ مهارتهای فروش مطرح کنید تا اونها جواب شمارو بدن.

باسلام خدمت استاد محترم
در پاسخ به سوالتون که چرا بازاریابهای شرکتهای اتومبیل سازی هر روز طرح ماشیناشون رو تغییر میدن میشه گفت با توجه به صفحه ۴۴ کتاب هر سازمان برای محصولات خود دارای یک سطح تقاضای مطلوب است .در هر مقطع زمانی یک شرکت ممکن است یا با فقدان تقاضا یا تقاضای کافی یا غیر معمول یا زیاد از حد روبرو باشد. و این وظیفه مدیریت بازاریابی است که راه حلهای لازم برای روبرو شدن با این وضعیت های مختلف را بیابد.
در نتیجه این شرکتها سعی میکنند با ایجاد تنوع در طرحها و مدیریت تقاضا در هر مقطع زمانی میزان تقاضا را در سطح مطلوب حفظ کنند.
امیدوارم که تونسته باشم جواب سوال شما رو بدرستی داده باشم.

مهسا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:10

سلام اعظم جون می بینم که تو هم افتادی تو خط ماشین
همینطور ادامه بده عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد