سلام امیدوارم همگی حالتون خوب باشه مطلبی که میخوام براتون بنویسم در رابطه با استراتژیهای مورد استفاده شرکت صحته
محصولات صحت با استفاده از شبکه توسعه محصول/بازارکه در پایین براتون کشیدم توانست محصولات جدید خودشو وارد بازار فعلی کند یعنی از استراتژی سوم این شبکه استفاده کرده که فقط بسته بندی محصولات خودشو تغییر میده و وارد بازار میکنه که بسته بندی گاهی اوقات به 4pیعنی ترکیب عناصر بازاریابی اضافه میشود و به اصطلاح پنجمین pاست که این یکی از استراتژیهای شبکه رشد محصول/بازار بود و از یک استراتژی دیگر این شبکه هم استفاده میکنه و محصولات فعلی خودشو وارد بازار جدید میکنه یعنی از استراتژی دوم این شبکه استفاده میکنه و محصولات صحت در کشور افغانستان به فروش میرسه پس تا اینجا نتیجه کرفتیم که شرکت صحت از دو خط مش رشد این شبکه استفاده کرده که این خودش یکی از رمزهای موفقیت این شرکت است ولی به نظر من این شرکت صداقت در تبلیغات خود را از دست داده و کیفیت محصولاتش نسبت به تبلیغاتش کمتر است که این باید توسط ارگانهای دولتی پیگیری شود
سلام
شما دو تا از استراتژیهای صحتو گفتی که به جا بودو برام جالب هم بود که صحت به کشور افغانستان هم صادر میشه (پس واسه همینه که تو بازارای جهانی!!اسم ایران بد در اومده)اما من فکر میکنم استراتژی اولو جا انداختی چون این شرکت الان داره محصولات فعلیش رو تو همین بازار فعلی به فروش میرسونه(نفوذ در بازار).
ولی با بخش اخر حرفت کاملا موافقم چون صحت برخلاف تبلیغات گستردش که داره محصولاتشو با کیفیت بالا نشون میده از کیفیت پایینی برخورداره
از اطلاعاتت که در اختیارمون گذاشتی ممنون
سلام
منم بانظر شماو خانم زارعی موافقم صحت شرکتی با تبلیغات بالا اما باکیفیت محصول پایین البته اگر نیاز به بررسی باشه خیلی از شرکت های ایران رو بایداز نظر تبلیغات وتعهدات شون به مشتری بررسی کرد
مطلبتون جالب بود ممنون
دوستان به نظرم میرسه که شما مفهوم استراتژی 1 یا همان نفوذ در بازار را درست درک نکرده اید.
اگر امکان دارد لطفا در مورد آن کمی بنویسید تا بفهمیم که شما از نفوذ در بازار چه تصویری در ذهن دارید؟
با تشکر