X
تبلیغات
زولا
یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:05 | توسط: zahra | چاپ مطلب

سلام امیدوارم همگی حالتون خوب باشه مطلبی که میخوام براتون بنویسم در رابطه با استراتژیهای مورد استفاده شرکت صحته 

محصولات صحت با استفاده از شبکه توسعه محصول/بازارکه در پایین براتون  کشیدم توانست محصولات جدید خودشو وارد بازار فعلی کند یعنی از استراتژی سوم این شبکه استفاده کرده که فقط بسته بندی محصولات خودشو تغییر میده و وارد بازار میکنه  که بسته بندی گاهی اوقات به 4pیعنی ترکیب عناصر بازاریابی اضافه میشود و به اصطلاح پنجمین pاست که این یکی از استراتژیهای شبکه رشد محصول/بازار بود و از یک استراتژی دیگر این شبکه هم  استفاده  میکنه و محصولات فعلی خودشو وارد بازار جدید میکنه یعنی از استراتژی دوم این شبکه استفاده میکنه و محصولات صحت در کشور افغانستان به فروش میرسه پس تا اینجا نتیجه کرفتیم که شرکت صحت از دو خط مش رشد این شبکه استفاده کرده که این خودش یکی از رمزهای موفقیت این شرکت است ولی به نظر من این شرکت صداقت در تبلیغات خود را از دست داده و کیفیت محصولاتش نسبت به تبلیغاتش کمتر است که این باید توسط ارگانهای دولتی پیگیری شود





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب