X
تبلیغات
زولا
یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:19 | توسط: ندا منصوریان | چاپ مطلب

سلام به استاد گرامی و دوستان خوب 

ازاونجایی که استاد توی نظرشون مطالبی رو بیان کرده بودن تصمیم گرفتم پاسخ را در یک یادداشت جدید بنویسم.

1) توی خونوادمون بانکی نداریم اما در آینده قراره من رییس بانک بشم (چرا که نه؟!!)

2) استاد از شما که بازاریاب توانایی هستید بعیده! آخه چرا چنین ایده های ناب رو در اختیار همه قرار میدین، بهتون پیشنهاد میکنم یه مذاکره با بانک ملی داشته باشین مطمئا استقبال می کنن و حاضر میشن طرحاتونو بخرن.

3) اما من اگر جای بانک ملی بودم :

از اونجایی که استاد توی نظرشون مطالبی رو بیان کرده بودن تصمیم گرفتم پاسخ را در یک یادداشت جدید بنویسم.

1) توی خونوادمون بانکی نداریم اما در آینده قراره من رییس بانک بشم (چرا که نه؟!!)

2) استاد از شما که بازاریاب توانایی هستید بعیده! آخه چرا چنین ایده های نابی رو در اختیار همه قرار میدین، بهتون پیشنهاد میکنم یه مذاکره با بانک ملی داشته باشین مطمئا استقبال می کنن و حاضر میشن طرحاتونو بخرن.

3) اما من اگر جای بانک ملی بودم :

مردم رو متقاعد می کردم مدیریت یارانه هاشونو به من بسپرن!!

همونطورکه حتما اطلاع دارین نرخ برق و گاز وآب طبق شرایط منطقه جغرافیایی، اقلیم و ... با بررسی های دقیق سنجیده شده و با عناوین مختلف از طریق صدا و سیما ، روزنامه و اطلاعیه ها به اطلاع مردم رسیده البته هنوز ابهاماتی در مورد آنها وجود داره خب حالا اگر بانک در صورت پرداخت قبوض دارندگان حساب ، برای آنان نحوی محاسبه ی صورت حساب قبضشان را ارسال کرده یا روش های صرفه جویی در مصرف را پیشنهاد کنه می تونه از این طریق مشتریاشو ترغیب کنه .

البته روش های انجام این کار میتونه خیلی متفاوت باشه و جای بحث و تفکر بیشتری داره.

اما این اقدام چه تاثیری بر سود بانک دارد؟

اول اینکه همونطور که در یادداشت قبلی گفتم 76% حساب یارانه ها در بانک ملی متمرکزشده که خوب مسلما افراد زیادی حاضرند (حداقل برای از بین بردن دغدغه های ایجاد شده ) مدیریت یارانه ها شون رو به کاردان بسپارند که از این جهت می توان امیدوار بود که مبلغ یارانه ها تا مدت بیشتری نزد بانک و در حساب مشتری مانده و برداشت نمی شود که این موجب افزایش سود بانک می گردد.

ازجنبه ی دیگر که به نظرم برای بانک هوشیاری مانند بانک ملی جنبه ی مهم تری می تواند باشد ارتقاء جایگاه این بانک در ذهن مشتریان خود و جامعه می باشد  (positioning) زیرا بانکی که تا این حد نیازهای مشتریان را درک کرده و برای آنان وقت و هزینه صرف می کند تا رضایت و رفاه حال آنان را ایجاد کند قطعا از لیاقت بیشتری جهت سرمایه گذاری نسبت به رقبا برخوردار است.(در مفهوم بازاریابی، اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی ، بستگی تام دارد به تعیین و تعریف نیازها و خواسته های بازارهای هدف و تامین رضایت مشتریان به نحوی مطلوب تر و موثرتر از رقبا. کتاب کاتلر صفحه 47)

نظر شما چیه؟     





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب