وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

سلام به همه ی دوستان عزیز. تازگی ها به یه مطلبی برخوردم که خودم سالهاست به دنبال علتش هستم!!! امیدوارم برای شما هم مورد پسند واقع بشه . ازنظراتتونم ممنون میشم 

مجموعه کارتون های"وارنر برادرز"را همه دیده ایم و آن را با نام میگ میگ می شناسیم. گرگی به نام  Wille E. Coyote درصحراهای جنوب غربی آمریکا با تمام وجود به دنبال پرنده ای به نام Road Runner یا همان"میگ میگ"می دود ولی هرگز موفق به خوردن یا حتی گرفتن او نمی شود.ولی هیچ وقت فکرکرده اید گرگ برای چه به دنبال میگ میگ می دود ؟چرا هیچ وقت گرگ موفق به گرفتن میگ میگ نمی شود ؟شاید بگویید بدشانسی یا زرنگ تر بودن میگ میگ. ولی اگر دقیق به اتفاقات آن نگاه کنید می بینید که ماجرا چیز دیگری است..... !

مسابقه گرگ و میگ میگ، در واقع نبرد بین خواست و سرعت / شتاب در زندگی امروز است.گرگ خواسته ای دارد که عبارت است از گرفتن (و نه الزاما خوردن) میگ میگ و مشکل همیشگی جامعه مدرن هم، سرعت و شتابی است که باعث می شود ما از اهداف مان عقب بمانیم.گرگ فقط به دنبال سیرکردن شکم خودنیست، گرگ به دنبال انتقام شخصی ناشی از عصبانیت هم نیست چرا که بسیار عقلانی و برنامه ریزی شده حرکت می کند. "تلاش برای به دست آوردن چیزی که به دست آوردن اش ناممکن است"این شاید آسایش در جامعه مدرن باشد.خواسته های گرگ با شتاب زندگی مدرن همخوانی ندارند ولی مااحساس می کنیم دلیل بدشانسی گرگ یا زرنگتر بودن میگ میگ است ولی اینطور نیست،گرگ شکست می خورد چرا که نمی داند برای چه مشغول دویدن است. بنا به گفته چاک جونز سازنده  Chuch Amuck: The Life and Times Of An Animated Cartoonistچند اصل اساسی در پس ذهن سازندگان این مجموعه وجود داشته است:

قانون 1 :  میگ میگ به هیچ وجه نمی تواند به گرگ صدمه بزند مگر با گفتن “میگ میگ ” !

قانون 2 :  گرگ بیش از آنکه صدمه ببیند، تحقیر می شود. چون به وجود گرگ برای ساخت قسمت های بعدی نیاز است.

قانون 3 : میگ میگ همیشه باید روی جاده بدود. جاده ها از پیش ساخته شده اند و هنر اصلی میگ میگ این است که همیشه روی این جاده های از پیش ساخته می دود. پس از نظر جامعه مدرن یک موجود موفق است. اصولا اسم او RoadRunner است یعنی دونده جاده !

قانون 4 :  هرجا که بشود، جاذبه باید بر ضد گرگ عمل کند. دلیل ساده است: جاذبه قانون است. حالا اینکه چرا این قانون بر علیه میگ میگ عمل نمی کند، خدا میداند!!

قانون 5 :  هیچ نیروی خارجی نمی تواند به گرگ صدمه بزند مگر نادانی خودش یا عملکرد ناصحیح محصولات کارخانه ACME. ! ظاهرا گرگ باید دائما به عنوان یک مشتری محصولات Acmeدرجامعه مدرن به آن اعتماد داشته باشد.

قانون 6 :  گرگ می تواند به هر چیزی برسد به شرط اینکه متعصب نباشد. شخص متعصب، شخصی است که وقتی هدف اش را فراموش می‌کند، تلاش هایش را دوبرابر می کند.

قانون 7 :  هرگز هیچ مکالمه ای وجود ندارد، مگر “میگ میگ”. البته گاه گاهی چند تابلو حاوی مکالمات می بیند ولی این تابلوها فقط وقتی ظاهر می شوند که گرگ مطمئن است که شکست خورده و باید درد زیادی را تحمل کند!!

قانون 8 :  همه ابزارها، اسلحه ها یا وسایل باید از کمپانی ACME تهیه شوند.گرگ باید مصرف کننده وسایل شرکت ACME باشد ولی شاهد هستیم که با سفارش همه این ابزارها و وسایل ، هنوز هم نمی تواند به خواسته اش برسد.

قانون 9 :  همدردی و هم‌ذات پنداری بینندگان باید با گرگ باشد. هرچند نباید میگ میگ را خبیث احساس کنند !!

نظرات 8 + ارسال نظر
ironibox سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:55 http://web.ironibox.ir/

5.185185142624.30298829282
با سلام
[گل][گل][گل]
آغاز بکار مجدد سیستم هوشمند افزایش آمار ایرونی:

* سیستم افزایش آمار ایرونی باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شمارا در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بدهد

* شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید و در هر زمان آن را مدیریت کنید

* با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار به اول لیست منتقل میشود ( برای مثال اگر شما 1000 بازدید در روز دارید لینک شما 1000 مرتبه به اول لیست منتقل و به اضای هر بار نمایش لینک باکس در معرض دید حداقل 150 نفر قرار میگیرد )

* با افزایش تعداد نمایش لینک باکس توسط شما ستاره هدیه میگیرید ( 1 تا 5 ستاره )

*دارای امار واقعی و بدون سیستم اتوریفرش برای جلوگیری از امار غیرواقعی ، رتبه منفی گوگل و سنگین شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سایت در حال حاضر 3 است)

* کلیه لینک ها و محتویاتشان باید بر اساس قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.لینک های غیر اخلاقی و غیر اسلامی شناسایی و برای همیشه حذف می شوند.

قبل از ثبت لینک بخش اخبار سایت را بخوانید و به نکات توجه کنید

در صورتی هم که قبلآ ثبت لینک در سایت کرده اید فقط کافی است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدین لینکتون هوشمند فعال میشه...
با آروزی موفقیت روز افزون برای شما

تکتم سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:02


آخ آخ داغ دلمو تازه کردی
سلام سعیده جان تمام مطلبت خوبه تمام تجزیه هارو قبول دارم. ولی برای قسمت آخر این برنامه هیچکدومش صدق نمیکنه آخه متاسفانه تو قسمت آخر که من دیدم این آقا گرگها تمام توانش سعی کرد و با یک حقه ناجونمردانه میگ میگه عزیز منو گیر انداخت و متاسفانه اونو کباب کرد

سلام دوست من. میگ میگ عزیزتو؟؟!!
جااااااااااااااان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! !!!‌
دوستان به خاطر همدردی با تکتم جان یک دقیقه سکوت ...........

یک دونده سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:08

تا اونجایی که من میدونم قسمت آخرو این بنده خدا نساخته و کاملا سفارشی ساخته شده تا عقده ی یک عمر حقارت از کسایی بگیره که خودشون رو همیشه گرگ می دیدند.
اما کلا از خانم سیدی برای این مطلب جالبشون ممنونم. تمام قوانین اونو برای خانمم خوندم .
اما نکته ی جالبتر اینکه پشت اکثر کارهایی که به نظر ما خیلی ساده میان یک فلسفه و فکر و مستنداتی خوابیده است.
بخاطر همینم هست که بعد چند اپیزود نگاه کردن از این کارتون آدم خسته نمی شود و آنرا لوس نمی بیند.
مثلا تویه کارتن پت و مت هم همینطور است.

باسلام خدمت استادمحترم و تشکرازتوجهتون به مطلب. کاملا درسته . قسمت آخراین کارتون شفارشی بوده. امامنم خودم تابحال به عمق این داستان دقت نمیکردم و موقع تماشای این کارتون فقط از شدت عصبانیت دلم میخواست میگ میگ رو خفه کنم !! امابادونستن مفهوم این داستان میبینم واقعا حقیقت همینه. و جامعه ی امروزی به درستی گرفتارهمین شتاب شده و واقعانمیدونه دنبال چیه!!اما فقط میخواد عقب نمونه. من این نکته رو برداشت کردم از موضوع. حالاکامل مطمئن نیستم برداشتم درسته یا نه ..

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:03

سلام
پر از نکته و درس بود .
با اینکه همیشه به این طور برنامه ها با دقت نگاه می کنم اینجا به نکات و فکر تازه ای رسیدم.
متشکرم
خداخیرتان دهاد
باز هم از این کار ها بکنید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:47

سلام
مطلبتون عالی بود فقط کاشکی قسمت اخرشو نمی ساختن.
شنیدم برادر ، بکام کفته برای بجش قسمت اخرشو بسازن.
الهى بجش بترکه این شاالله

راعى چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:49

نفرین قبلی مال من بود

با سلام . تا باشه ازین فداکاریها واسه بچه ها. انشالا یه فوتبالیسته دیگه هم یه همتی بکنه و واسه بچه اش یا خانمش یه همچین کاری بکنه تا هنوزکه زنده ایم شاهد خوردن جری به وسیله ی تام هم توی کارتون :تام و جری: باشیم. آمییییییییییین.... اگه خوردنش فجیع باشه قشنگتره

[ بدون نام ] جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:39

چه قدر شما خشن تشریف دارین به بنده خدا تام چیکار دارین.

ماکه خشن تشریف نداریم.ماخیلی هم مهربانیم.درضمن ما به جری کار داریم نه تام.بشما بخاطر اینکه حامی موجوداتی از قبیل میگ میگ و جری هستین توصیه میشود مراقب وجود همایونی باشید

مرضیه جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:01

سلام سعیده جان همه مطالبت رو خوندم خیلی جالب بود باز هم از این مطالب بنویس

سلام دوست عزیزم. ممنون ازینکه مطلب رو خوندی و خوشحالم ازینکه مورد توجهت قرار گرفته. باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد