X
تبلیغات
زولا
یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:19 | توسط: سیده اعظم صدیقی | چاپ مطلب

با سلام به دوستان در این متن سعی کردم چند تکنیک مورد استفاده در تبلیغات تلوزیونی رو براتون مطرح کنم.نظراتون رو هم بگید.با تشکر  

  

موزیکال : در این سبک یک یا چند نفر یا چند شخصیت کارتونی نشان داده می شود که مشغول خواندن آوازی درباره یک کالا هستند. دلیل اصلی استفاده از این شیوه این است که به خاطر سپردن و یادآوری اشعار و ترانه ها ساده است و به راحتی در ذهن حک می شود. مثل گلرنگ / پنیر شیر آوران / چاکلز / پاستیل شیبا / مزمز / my baby 
   

مستندات علمی : در این شیوه مدارک مستند یا تحقیقاتی ارایه می شود که نشان می دهد مارکهای کالای موضوع آگهی نسبت به یک مارک یا چند مارک تجاری دیگر بهتر است، یا بیشتر مورد پسنده واقع شده است. ایرانسل / همراه اول / رب دلند / می مونه

.
 شایستگی فنی :در این شیوه تواناییهای فنی شرکت در تولید کالا ارایه می شود. استفاده از تکنیک این اغلب در مورد لوازم برقی به کار گرفته می شود. اسنوا / یجچال هیمالیا / سامسونگ


 حل مشکل : در این شیوه جنبه مشکل گشا بودن کالا نمایش داده می شود. شامپو پرژک / صحت / کرم رژودرم


انیمیشن : یکی دیگر از شیوه های ارایه پیام، استفاده از نقاشی متحرک است که متداولترین شکل آن، ارایه آن در قالب کارتون است که در میان بچه ها مطبوع و خوشایند به نظر آید و در بین همه سنین شهرت یابد. چاکلز / چی توز / پنیر شیر آوران / پاستیل شیبا

 

فرد سخنگو: در این تکنیک ، فردی در جلوی دوربین به نمایش درمی آید و او به طور مستقیم محتوای تبلیغ را برای مخاطب بازگو می کند.فرد ممکن است مستقیما کالا را نشان دهد و بر روی تصویر در خصوص آن کالا و جنبه ها و مزایای مختلف آن کالا صحبت کند . تبلیغات بانکها / صحت  

 

خیال پردازی :این سبک درباره کالا یا مصرف آن ، خیال و رویا ایجاد می کند . شارژشگفت انگیز ایرانسل 
 

حالت یا ذهنیت پردازی : هدف اصلی در این روش به وجود آوردن ذهنیت و یا حالت خاصی برای کالایی است که قصد فروش آن را داریم. در واقع در این سبک در اطراف کالا حالت یا ذهنیتی ایجاد می شود نظیر زیبایی، امنیت و آسایش و هیچ گونه سخنی به جز در قالب توصیه درباره کالا به میان نمی آید. فرش ساوین / ایران خودرو  / سایپا /  استیل البرز   

  

 برشی از زندگی روزمره : روش برشی از زندگی روزمره یک شیوه دراماتیک قدیمی است که در آن بازیگران داستانی را به نمایش می گذارند و استفاده کننده مارک کالای تبلیغی، قهرمان داستان است. بیشتر تبلیغاتی که با این تکنیک ارایه می شود در ابتدا با یک مشکل شروع می شود که در نهایت مارک کالای شرکت تبلیغی به عنوان راه حل ارایه می شود.  و دالتون هاGLX  

 

داستان گویی : در این تکنیک، بخش گفتاری بر روی تبلیغ خوانده می شود و گوینده مشهود نیست. شامپو صحت /  

 





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب