یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

باسلام به همه ی دوستان. از آنجایی که این آهنگ بسیار زیبا من را هم تحت تاثیر محتوای خود قرار داد ، پیشنهاد میکنم شماهم یه نگاهی بیندازید. البته سعی  کنید با تمام احساستان آهنگ را بخوانید.تابه وضوح شاهد هجوم موجی از احساس از سوی این  متن باشید............

 این آهنگ که برای اولین بار از رادیو پخش شد مورد استقبال واقع نشد .بطوریکه حتی بسیاری از شرکت های بطری پرکنی هیچ پولی برای پخش آن ندادند. متن آهنگ از این قرار است  :

می خوام برای همه دنیا یه خونه بخرم و با عشق فرشش کنم.

درخت سیب توش بکارم، زنبور عسل، قمری سفید توش بیارم.

میخوام به دنیا یاد بدم تا یک صدا آواز بخونیم.

میخوام برای همه دنیا کوکا بخرم تا کنار هم باشیم.

این خود خودشه. دنیا الان کوکا می خواد  !!!!!!!!!!!!!!!!!

اما تیزری که در ژولای 1971 از تلویزیون های آمریکا با همین آهنگ پخش شد، موج علاقه مردم را به دنبال داشت. کوکا-کولا 250 میلیون دلار برای این  تبلیغ در تلویزیون های امریکا هزینه کرد.تا نوامبر همان سال،کوکا-کولا و نمایندگی های بطری پرکنی، بیش از صد هزار نامه از مردم در مورد این تبلیغ دریافت کردند.در خواست برای این آهنگ آنقدر زیاد بود که خیلی از مردم به ایستگاه های رادیویی زنگ می زدند و می خواستند که آهنگ دوباره پخش شود.نظرسنجی ها نشان می دهند که این تبلیغ یکی از بهترین ها در تاریخ بوده است، و سی سال است که هنوز نت این آهنگ از زمان نوشته شدنش به فروش می رسد  

باورکنید من که کلی خندیدم با خواندن این جملات. آخه ربطی نداره به نوشابه.الان که فکر میکنم به این نتیجه میرسم بابا بازم تبلیغات چاکلز خودمون....! البته به پای تبلیغات  ایرانسل و برنج و  صحت و ... که اصلا نمیرسه. راستی این صحت  همونه ، فقط بسته بندیش عوض شده.





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب