وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

مطالب جالب در مورد امضاء مدیران

باسلام به تمامی دوستان. مدتی پیش یه مطلب جالب درموردنوع امضا مدیران و رابطه اش با شخصیت آنها مطالعه کردم ؛البته دقیقا مطمئن نیستم واقعا همینطورهست یا نه . اماباتوجه به نمونه هایی که در اطرافم و در زندگی روزمره گاهی مشاهده کردم ، فکر میکنم درست باشه !! خوندنش خالی از لطف نیست. .  

v      مدیرانی که از خطوط عمودی استفاده میکنند لجاجت و پا فشاری در امور دارند.

v      مدیرانی که از خطوط افقی استفاده میکنند ادم های منظمی هستند.

v      مدیرانی که با فشار امضا میکنند در کودکی سختی بسیار کشیده اند.

v      مدیرانی که پیچیده امضا میکنند شکاک هستند.

v      مدیرانی که اسم و فامیل خودشان را در امضا مینویسند خودشان را در فامیل از همه بالاتر میدانند.

v      مدیرانی که در امضا خود فامیل مینویسند دارای منزلت هستند.

v      مدیرانی که اسم خود را مینویسند و روی اسم خود خط میزنند هنوز شخصیت خود را نشنا خته اند.

v      مدیرانی که به حالت دایره و بیضی امضا میکنند مدیرانی هستند که میخواهند به قله برسند. 

خب .الان شروع کنیدبه امضاکردن ببینید خودتون چطور مدیری هستیدالبته الان که نه.زوده. انشالابعدهاااااااااااااااااااا..........

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:22

سلام سعیده جان
چه جالب که بشه از روی امضا افراد به شخصیتشون پی برد
فکر کنم من تمام این شخصیت ها رو داشته باشم چون همه این امضاها در امضام دیده میشه سعیده جان چرا ماها رو دست کم می گیری همین الان هم یه پا مدیریم واسه خودمون .ممنون از مطالب زیبات

سلام عزیزم.ممنون ازتوجهت. آره واسه خودمم جالب بود. اتفاقا من هم فکر کنم شخصیتای دیگه هم دارم. چون غیراز اینا بازم چندمدل امضاء دیگه هم بلدم اره باباااااااااااا....ماهممون مدیران به نامی هستیم !!!!

یک دونده یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:03

من که اسم و فامیل خودم رو می نویسم و روی اسمم هم بصورت دایره و بیضی خط هم می کشم و اسمم رو هم بزرگتر می نویسم به نظر شما چه جور شخصیتی دارم؟
یک معادله 4 مجهولی شد. خیلی قرو قاطیه .
LOL

باسلام و وقت بخیر و تشکر از توجهتون.طبق موضوع اینکه اسم و فامیلتون رو مینویسید ینی خودتون را در فامیل برتر میدانید! و اینکه اسمتون رو بزرگتر مینویسید ینی اسمتون رو یکم بالاتر از فامیلتون میدونید! اینکه نمای کلی امضای شما به صورت بیضی است نشون میده که میخواهید به قله برسید.اینکه گاهی به صورت دایره هم هست ینی چندین قله مد نظرتون هست و دودل هستید به کدوم برسید ! اینکه مدتی است به وبلاگ سر نزنید را دیگه نمیدانیم..!!

بهزادمنش پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:24

سلام
امضاهای که به صورت اوریب هست چطوری تحلیل میشود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد