وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

خودتان قضاوت کنید

سلام دوستان مثه اینکه درستون تموم شد دیگه یادی از وبلاگ و دوستان نمی کنید و فقط یه 

 چند نفر موندیم و وبلاگ رو ادامه می دیم :

بگذریم ؛ من امروز می خوام براتون از خدمات پس از فروش یکی از تولید کنندگان لوازم صوتی  

تصویری بگم ؛ و اون شرکت ال جی البته امیدوارم که نظرتون  درباره این شرکت بد نکنم ,

حدود سه سال پیش قصد خریدن تلوزیون ال سی دی کردیم و البته چون تلوزیون قبلی مون سونی بود و یه 10-15 سالی می شد که امتحان خودشو پس داده بود (از بس که منو داداشم واسش دل وروده و یه جای سالم  نذاشته بودیم) به نمایندگی سونی رفتیم و تلوزیون انتخاب کردیم و چون بابام یه دوست آشنا تو کار لوازم صوتی داشت رفتیم پیش اون تا اون برامون تلوزیون تهییه کنه آما اون نظر مارو برگردوند و کلی از تلوزیون های ال سی دی ال جی شروع کرد به تعریف کردن و طبق شناختی که از لوازم خانگی اش داشتیم بالاخره انتخابمون ال جی شد.

زمانی که تلوزیون خریدیم هنوز واسش پایه (میز ) نخریده بودیم وقتی که از نمایندگی اومدن فقط تلوزیون روشن کردن و تنظیماتشو برامون شرح دادن و بعدا هم رفتن .؛ حدود 1 هفته بعد میز براش خریدیم و وقتی به نمایندگی زنگ زدیم تا برای نصب تلوزیون روی پایه بیان گفت که اگه بیایم 35 هزار تومن می گیرن (به اصطلاح جزو خدمات پس از فروش کالا هم بود )اما چون دادشم سرش از این کارا در میاورد خودش 4 تا پیچی که داشت باز کرد و تلوزیون روی پایه نصب کرد.

شهریور امثال بود که کنترل تلوزیون خراب شد و وقتی برای خرید کنترل جدید به نمایندگی پس از فروش ال جی مراجعه کردیم گفتن که هنوز کنترل این نوع تلوزیون به بازار نیومده و مجبور شدیم کنترلی که مال تمام محصولات صوتی تصویریش بود بگیریم.

دی ماه هم که تلوزیون خاموش شد و دیگه روشن نشد با نمایندگیش که تو خیابان پیام بود تماس گرفتیم تا برای تعمیر تلوزیون بیان ؛گفتن گارانتی  تلوزیون تموم شده و ما دیگه پوشش نمی دیم بالاخره با کلی خواهش و البته منتی که به سرمو گذاشتن قرار شد بیان ( البته وقتی که کارشون با مشتریانی که دارای گارانتی بودن تموم بشه ) تازه می گفتن تلوزیون بیارین نمایندگی اما چون تلوزیون 42 اینچ بود و برای حملش نیاز به وانت بود دیگه تصمیم گرفتن بیان خونمون.

خلاصه بگم بعد از 2 هفته اومدن و بعد از 2 ساعت کار بازم متوجه ایرادش نشدن و مجبور شدیم بفرستیم نمایندگی که بعد از 4 روز بهمون تحویل دادن و البته با کلی که برامون فاکتور نوشتن

به نظر شما آیا این شرکت میتونه با این نوع خدمات پس از فروش به مشتریاش بازم روی کا بمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:12

سلام
واقعا جمله خسته نباشد رو برای همین روزه گذاشتن چه سختی کشیدیدبرای استفاده از یک تلویزیون
اما در باره سوال آخرتون دلم می خواد بگم نه نباید بااین وضعیت به کارش ادامه بده اما واقعیت این که از قبیل این شرکت ها زیادند ودرست کردن این مشکلات به این راحتی ها هم نیست وتلاش زیاد ما مدیران آینده رو می طلبه ممنون از مطلب خوبتون موفق باشید

سلام واقعا خیلی سخت بود تازه اینکه همیشه عادت کرده بودیم به تلوزیون بزرگ و حالا باید با تلوزیون ۱۴ اینچ چشات باید انقدر کلاج می کردی تا بتونی یه ساعت تلوزیون ببینی از شانس بد ما تازه مهمونی هم داشتیم و هرکسی میخواست تلوزیون ببینه می گفتیم خرابه
والبته بهتون حق می دم بالاخره کسی که قصد تعمیر داره اگه همون اول دید نمیتونه بگه نمی تونم نه اینکه دل و روده بدبخت و بیاره پایین و بعد بگه نشد تازه ۴ تا پیچ هم اضافه بیاره

مرجان سالاری شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:25

سلام مهسا جون
سفره ی دلتو باز کردی و منو هم مجبور کردی که از تجربه ی خدمات پس از فروش این شرکت براتون بگم .
دو سه روزی بود که ماشین ظرف شویی ما که محصول این شرکته با مشکل جزیی مواجه شد،ما هم از اونجایی که تا حالا جز خوبی از این نمایندگی ندیده بودیم به دلیل اینکه یکی دوبار که بامشکل مواجه میشدیم سریع اقدام میکردند و مشکلو حل میکردند و بعد از مدتی تماس میگرفتند که مطمئن شن مشکل به کلی رفع شده باشه،خلاصه با این شرکت تماس گرفتیم که برای تعمیر اقدام کنند و اونها قرار گذاشتند عصری بیان و تعمیرو انجام بدن ولی اون روز نیومدن. دوباره تماس گرفتیم ،معذرت خواهی کردندو دوباره قرار گذاشتند ولی باز نیومدند تا اینکه پدرم ناراحت شدندو با نمایندگی تماس گرفتند و گفتند شما با این برخورد کاری میکنید که مشتریانتون رو پس بزنید ولی اونا فقط معذرت خواهی کردند.
برای من خیلی جالبه که بدونم شرکت به این خوبی چه مشکلی براش پیش اومده که خدماتش دچار مشکل شده البته به نظر من زود هم نباید قضاوت کنیم. چون محصولات الجی تا حالا واقعا خوب بوده.

سلام مرجان جون
باورکن برای خودم هم جای تعجب داشت و واقعا نمی دونم چرا این شرکت داره انقدر نسبت به مشتریاش کم لطفی می کنه امیدوارم برا دیگران حداقل پیش نیاد

على شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:20

سلام
درد دل جالبى بود و اصلا ذهنیت من رو خراب نکرد!!
ولى بازم نباید در این مطلب مشت رو نمونه خروار دونست، در ضمن شمام بهتره فعلا همون سونى درب و داغون رو استفاده کنید تا یه تلوزیون جدید بخرید!

سلام آقای راعی خدارو شکر که روی شما اثر منفی نداشت
باور کنید یه یه هفته ای بود که با همون تلوزیون ۱۴ اینچ سر می کردیم ولی اون بدبخت دیگه طاقت هویی که واسش اومده بود نداشت و لامپ تصویرش سوخت
مجبور شدیم تلوزیون خواهرمو چند روزی قرض بگیریم
باورکنید بازم همون جنسای قدیمی ولی دیگه پولامون تموم شده و وضع مالیمون به یه تلوزیون جدید نمی رسه

بهزادمنش پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:18

سلام خانم مهسا
به نظر من هم نباید به خاطر ضعف یک نمایندگی خدمات پس از فروش کل شرکت رو زیر سوال ببرید.خوب با آوای مشتری تماس بگیرید مطئنن شرکت ال جی پیش بینی این چنین مواردی رو کرده.یکی از علتهای که این نمایندگی ها این چنین رفتار میکنند پیگیری نکردن مشتریان هست از بابت درست انجام ندادن وظایفشان
اگر شما پیگیری کنید حتما آنها برخورد میکنند
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد