X
تبلیغات
زولا
یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:50 | توسط: مهسا | چاپ مطلب

سلام دوستان مثه اینکه درستون تموم شد دیگه یادی از وبلاگ و دوستان نمی کنید و فقط یه 

 چند نفر موندیم و وبلاگ رو ادامه می دیم :

بگذریم ؛ من امروز می خوام براتون از خدمات پس از فروش یکی از تولید کنندگان لوازم صوتی  

تصویری بگم ؛ و اون شرکت ال جی البته امیدوارم که نظرتون  درباره این شرکت بد نکنم ,

حدود سه سال پیش قصد خریدن تلوزیون ال سی دی کردیم و البته چون تلوزیون قبلی مون سونی بود و یه 10-15 سالی می شد که امتحان خودشو پس داده بود (از بس که منو داداشم واسش دل وروده و یه جای سالم  نذاشته بودیم) به نمایندگی سونی رفتیم و تلوزیون انتخاب کردیم و چون بابام یه دوست آشنا تو کار لوازم صوتی داشت رفتیم پیش اون تا اون برامون تلوزیون تهییه کنه آما اون نظر مارو برگردوند و کلی از تلوزیون های ال سی دی ال جی شروع کرد به تعریف کردن و طبق شناختی که از لوازم خانگی اش داشتیم بالاخره انتخابمون ال جی شد.

زمانی که تلوزیون خریدیم هنوز واسش پایه (میز ) نخریده بودیم وقتی که از نمایندگی اومدن فقط تلوزیون روشن کردن و تنظیماتشو برامون شرح دادن و بعدا هم رفتن .؛ حدود 1 هفته بعد میز براش خریدیم و وقتی به نمایندگی زنگ زدیم تا برای نصب تلوزیون روی پایه بیان گفت که اگه بیایم 35 هزار تومن می گیرن (به اصطلاح جزو خدمات پس از فروش کالا هم بود )اما چون دادشم سرش از این کارا در میاورد خودش 4 تا پیچی که داشت باز کرد و تلوزیون روی پایه نصب کرد.

شهریور امثال بود که کنترل تلوزیون خراب شد و وقتی برای خرید کنترل جدید به نمایندگی پس از فروش ال جی مراجعه کردیم گفتن که هنوز کنترل این نوع تلوزیون به بازار نیومده و مجبور شدیم کنترلی که مال تمام محصولات صوتی تصویریش بود بگیریم.

دی ماه هم که تلوزیون خاموش شد و دیگه روشن نشد با نمایندگیش که تو خیابان پیام بود تماس گرفتیم تا برای تعمیر تلوزیون بیان ؛گفتن گارانتی  تلوزیون تموم شده و ما دیگه پوشش نمی دیم بالاخره با کلی خواهش و البته منتی که به سرمو گذاشتن قرار شد بیان ( البته وقتی که کارشون با مشتریانی که دارای گارانتی بودن تموم بشه ) تازه می گفتن تلوزیون بیارین نمایندگی اما چون تلوزیون 42 اینچ بود و برای حملش نیاز به وانت بود دیگه تصمیم گرفتن بیان خونمون.

خلاصه بگم بعد از 2 هفته اومدن و بعد از 2 ساعت کار بازم متوجه ایرادش نشدن و مجبور شدیم بفرستیم نمایندگی که بعد از 4 روز بهمون تحویل دادن و البته با کلی که برامون فاکتور نوشتن

به نظر شما آیا این شرکت میتونه با این نوع خدمات پس از فروش به مشتریاش بازم روی کا بمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب