وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

اینم شوک من به وبلاگ

سلام به همه دوستان قدیم و جدید، منم ساله نو"د" رو به همتون تبریک میگم و سالى خوب و پر از لحظات شاد رو براتون ارزو دارم و امیدوارم توى ساله 90 همینطور که براى اقتصادتون جهاد میکنید یه کوچولو هم برای زندگى وبلاگ هر چند مختصر جهاد داشته باشید. همینطورم که می دونید حرف حسین حرف منم هست یعنی خیلی خوشحال می شم یه قرار برای دیدن هم بذاریم. 

راستی منظور استاد که هی میگن اسمارت اسمارت یعنی که چی؟ 

در ضمن من این جملات بالا رو گذاشتم که استفاده کنیم نه اینکه فقط اون بالا برای خودشون بچرخن‌. لااقل از اولین جملش استفاده کنیم و آهسته آهسته تو وبلاگ مطلب بذاریم نه اینکه یه دفعه ای ۳ مطلب پشت سر هم بدیم باز برین تا یه سال دیگه.

زنده باد وبلاگ کاویان

سلام منم گرچه یکم دیر اما سال نورو تبریک میگم امید وارم سال خوبی داشته باشداز اینکه این که مدت نبودم عذر می خوام البته شاید بود و نبودم زیادم مهم نبوده چون متاسفانه تواین مدت خبری از اون شورحال اولیه نبوده غیر از دوستان واقعی وبلاگ،کسی بهش سرنزده ووبلاگمون نفساش به شماره افتاده البته امیدوارم همین نفسای به شماره افتاده ادامه داشته باشه و قطع نشه تا شاید بتونیم دوباره زندش کنیم در هرحال از دوستانی که چه با مطالبشون چه با نظراتشون باعث شدن این درفش کاویانی همچنان پابرجا بمونه تشکر می کنم

تبریک سال نو

سلام دوستان گرامی 

 سال نو مبارک  

مثه اینکه انقدر سرتون شلوغه و درگیر عید دیدنی و دید و باز دید هستید که دیگه  خبری از همکلاسیا وبلاگ نمی گیرید 

 

 باامید سالی خوش برای شما ودیدار مجدد شما