وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

تبریک سال نو

سلام دوستان گرامی 

 سال نو مبارک  

مثه اینکه انقدر سرتون شلوغه و درگیر عید دیدنی و دید و باز دید هستید که دیگه  خبری از همکلاسیا وبلاگ نمی گیرید 

 

 باامید سالی خوش برای شما ودیدار مجدد شما 

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا منصوریان یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:29

سلام مهسای عزیز
سال نو توام مبارک وسال خوبی برات آرزو می کنم
وقتی وارد وبلاگمون میشم غصم می گیره آخه چند هفته ای هست خبری از کسی نیست .
یاد قدیما بخیر

ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:45

سلام عید شما هم مبارک باشه شما و همه ی بچه ها ی خوب وبلاگ با حال دانشجویان قدیمی کاویان به قول بزرگ تر ها صد سال به این سال ها چه خبر ها به سلامتی خوش می گذره نیستید کم پیدا شدید البته خودم هم خیلی بیشتر به هر حال سعادتی است دیدار شما در عید سال نو.
پیروز باشید.

راعى شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:30

سلام سالم دیکه کهنه شد.
ولى منم سال نو(د) رو به شما و باقى دوستان تبریک میکم و سال خوبی رو برای همه مون آرزو میکنم.
در ضمن با خوندن نظر خانم منصوریانم حسابى دلم کرفت و یاد قدیما کردم.
به امید ...

یک دونده چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:11

خانم منصوریان و خانم مهسا و آقای علی راعی
منم دلم برا همتون تنگ شده و شاید یک برنامه ای گذاشتیم که همه ی وبلاگ نویسا همو ببینن.
سال نو مبارک
اهداف سال 90 رو هم تویه وبلاگ بنویسین.
یادتون نره که اهدافتون smart باشه
s
m
a
r
t
موفق باشید

ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:23

اخ جون زود باشین دیگه پس کجایید شما بیایین دیگه .
من که روز شمار ی می کنم استاد این قرار را بذارن دلم می خواد هر چه زود تر شما را ببینم.زود باشین دیگه یه کاری بکنید دیگه....

مرجان سالاری پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:37

منم دلم برای همه ی دوستان وبلاگ تنگ شده ،کجایید شماها ؟هر شب به وبلاگتون سر میزنم ولی خبری نیست .
حالا که استاد اومدن ،دیگه همه انرژی می گیریم .
منم بی صبرانه منتظر دیدار وبلاگ نویسان هستم

حسین پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:22

سلام میدوارم سال خوبی رو شروع کرده و پیش رو داشته باشیدمن امید وارم که این قرار گذاشته بشه تا یکم یاد گذشته هارو زنده کنیم پس به امید اون روز

مهدی استاجی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:21

سلام و خسته نباشید به همه دوستان وبلاگ کاویان

استاد مام پایه هر نوع باهم بودن هستیم هااـ حرفشو زدی استاد دیگه ما منتظر یه تاریخ واسه دیدن دوستان هستیم هااا

ممنون استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد