وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

زنده باد وبلاگ کاویان

سلام منم گرچه یکم دیر اما سال نورو تبریک میگم امید وارم سال خوبی داشته باشداز اینکه این که مدت نبودم عذر می خوام البته شاید بود و نبودم زیادم مهم نبوده چون متاسفانه تواین مدت خبری از اون شورحال اولیه نبوده غیر از دوستان واقعی وبلاگ،کسی بهش سرنزده ووبلاگمون نفساش به شماره افتاده البته امیدوارم همین نفسای به شماره افتاده ادامه داشته باشه و قطع نشه تا شاید بتونیم دوباره زندش کنیم در هرحال از دوستانی که چه با مطالبشون چه با نظراتشون باعث شدن این درفش کاویانی همچنان پابرجا بمونه تشکر می کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دونده جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:40

اشتباه نکن.
بود و نبود همه ی بچه ها مهمه . چون اگر مهم نبود نفسای این وبلاگ به شماره نمی افتاد.
اگه بچه ها رو می بینی بهشون بگو که هر کدوم اهداف اسمارت شون رو اینجا بنویسن.
موفق باشی.

به یالله استادسلام عیلیکم این ورا؟سال نومبارک
فکر نمی کنم ببینمشون اکه دیدم چشم حتما بهشون میگم

ریحانه صباغ طبسی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:39

دعای سال:
پایداش باش ای درفش کاویانی...

خوشحالم که برگشتید.
پاینده و شاد باشید وسال نو شماهم مبارک

الهی آمین
سلام خیلی ممنون امید وارم بقیه برو بچه های فعلی وسابق کاویان دوباره برگردند.از شما بخاطر این که همیشه یار دوازدهم ما بودید تشکر می کنم
درسال جدید براتون آرزوی موفقیت می کنم

بهزادمنش دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:10

سلام من هم خیلی خوشحال شدم دیدم کاویان دوباره راه افتاد
موفق باشید

سلام مرسی از لطفتون برای شماهم آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد