وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

هفته معلم مبارک

.

 

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده  

                                از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک و شاد استاد ببین   

                                  غم رفته زجانم ودلم شاد شده . . .

 

 

 استاد عزیز روزتون مبارک 

نظرات 6 + ارسال نظر
تکتم سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:25

سلام ندا جون.
چه کار خوبی کردی .جا داره منم از همینجا این هفترو به استاد تبریک بگم(سپاسگزار همچون استادی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .)باسپاس بی حد .

.هم متنت هم تصویرت زیباست.موفق باشی

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

سلام
استاد به شما بیشتر سر می زنن پس من هم اینجا هفته ی معلم را به ایشون تبریک می گم و هم البته به خودمون که استاد به این خوبی داریم.

مرضیه چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:04

سلام ندا جان .منم از این کار زیبات ممنونم .
منم به نوبه خودم هفته معلم رو تبریک عرض می کنم به استادی که با بذل توجه و مساعدتشان افق های تازه ای فراروی من نهادند

زهرا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48

منم از نوبه خودم این روز گرانقدرو به استاد گرانقدرترم تبریک میگم

على چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18

سلام
تبریک این هفته رو هم از طرف من بذیرا باشید.
خانم منصوزیان هم متن و هم عکس زیبایى کذاشتید.

حسین پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:12

سلام ممنون از عکس وشعر قشنگ تون
منم روزو هفته معلم رو به استادمحترم وتمام معلمین تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد