وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

مادرم دوستت دارم

  

 

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

   مادر تنها کسی است که میفهمد ما چه نمی گوییم...

                       مادرم دوستت دارم روزت مبارک

 

 

                                           

            تقدیم به آنان که وجودشان مثل نفس کشیدن ضروریست

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا منصوریان سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:09

از وقتی میلاو شدی خیلی اکتیو شدی ها دقت کردی؟؟؟
شوخی کردم عزیزم خیلی کار خوبی کردی نمیشه از کنار این عید بزرگ به سادگی گذشت.
منم این میلاد فرخبده رو به همه تبریک میگم .

داشتم همین الان بهش فکر می کردم
ببین یه اسم چقدر تاثیر گذاره ،یادم باشه مدیر شدم واسه کارمندام یه اسم جدید بذارم شاید اونام اکتیویتشون بره بالا
موفق باشی...

رامین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:35 http://www.mojdebaran.blogfa.com

[گل][قلب]سلام!
دوست عزیز ما چت رومی زدیم و دوست داریم که تمام آدم های مهم ایرانی به اینجا بیاند و جمع دوستانه و پر از نشاط را به ارمغان بیاریم!دوستان شما منتظر شما هستند به امید پیروزی شما دوست عزیز!دوستان اگه دوست داشتند برا من نظر بزارند من لینکشون میکنم و دوستای ما از وبلاگتون دیدن میکنند و آماره وبلاگتون بالا میره در ضمن اگه مشکلی داشتیند و نتونستید وارد چت روم بشیند من کمکتون میکنم!
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفریش ز یک گوهرند

سپاس!

رامین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:36 http://www.mojdebaran.blogfa.com

[گل][قلب]سلام!
دوست عزیز ما چت رومی زدیم و دوست داریم که تمام آدم های مهم ایرانی به اینجا بیاند و جمع دوستانه و پر از نشاط را به ارمغان بیاریم!دوستان شما منتظر شما هستند به امید پیروزی شما دوست عزیز!دوستان اگه دوست داشتند برا من نظر بزارند من لینکشون میکنم و دوستای ما از وبلاگتون دیدن میکنند و آماره وبلاگتون بالا میره در ضمن اگه مشکلی داشتیند و نتونستید وارد چت روم بشیند من کمکتون میکنم!
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفریش ز یک گوهرند

سپاس!

مهدی استاجی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:49

خداوندا، جایی بهتر از بهشتت نیز داری؟ برای زیر پای مادرم میخواهم


روزت مبارک

سلام آقای استاجی چه جمله زیبایی رو بیان کردید.
امیدوارم همیشه سایه فرشته هامون روی سرمون باشه
موفق باشید...

ریحانه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08

سلام میلاو عزیز
این عید با شکوه را به همه ی دبچه های خوب وبلاگ کاویان تبریک می گم.

اقای استاجی چه فکر خوبی کردین ا تا اون موقع جای پای مادرمن روی چشمان من باشه تا وقتی خدا بهتر از بهشت جایی بسازه چون چشمای من بهتر از بهشت هست تا وقتی که مادرم را می بینند.


ببخشید حالا میلاو یعنی چی؟البته اسم ها راادم ها تعریف می کنند و بعد هم توسط خود اونها معنی پیدا می کنه.به نظر اسم خیلی جالبی می یاد...

سلام ریحانه خانومی
منم این روزو به همه دوستای عطاری تبریک می گم ،واقعا چه جملات زیبایی رو بیان کردید...
میلاو به فارسی به معنی شاگرده و واسه این ،این اسمو انتخاب کردم چون حالا حالا ها باید یاد گیرنده باشم .
موفق باشید...

علی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10

سلام
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

ولادت با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مبارک باد.

فرشته یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:35

سلام من خیلی دلم برای خانوادم تنگ شده هرکسی که این پیام می خونه دعا کنه که زودتر برای همیشه برم پیش اونا زندگی کنم،من عروس شهر دیگه ای شدم.

سلام خانوم فرشته.از اینکه به اینجا سر زدید ممنونیم.
امیدوارم به زودی زود کنار خونواده باشید و واسمون نظر بذارید که دعامون مستجاب شده.آمیییییییییییییییین

فرشته یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:39

راستی یادم رفت آقای استاجی من فامیلم با فامیلی شما یکی هستش فرشته استاجی . از حرفی هم که زدین ممنون چون واقعاٌ چیزی بالاتر از بهشت برای پدر و مادر های ما لازم هستش.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد