وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

از قایق جا نمانید

سلام دوستان امروز که داشتم از وبلاگ دوستان  دیدن میکردم به وبلاگ گروه مهارتهای فروش رسیدم  یه مطلب جذابی دیدم از جناب مجذوبی .مثل اینکه متنی رو  تو یکی از نظرات خونده بودند و تو همون وبلاگ گذاشته بودن  از  آقای موسی پور حیفم اومد این متنو اینجا هم به نمایش نذاریم با اجازشون اینجا میذارمش

             

متن نوشته شده آقای موسی پور 

1- از قایق جا نمانید 

2- به خاطر بسپارید که همه ما در یک قایقیم (سرنوشت   

مشترک) 

3- از قبل برنامه ریزی کنید. موقعی که نوح کشتی می ساخت 

از باران خبری نبود 

4 - خود را سالم و سرحال نگه دارید. امکان دارد در سن 60  

سالگی کسی از شما بخواهد که دست به کار بزرگی بزنید
5- به حرف نقادان و عیب جویان گوش ندهید، به کاری که باید  

انجام دهید بچسبید 

6- آینده تان را در جایی بلند مرتفع بنا کنید  

7- برای رعایت مسائل ایمنی دوتایی سفر کنید 

8- سرعت هیچ مزیتی ندارد، حلزون و یوزپلنگ هر دو در  

کشتی  بودند 

9- موقعی که دچار فشار روحی هستید، چندی روی آب  

غوطه  خورید. 

10- به خاطر بسپارید کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و  

کشتی تایتانیک را حرفه ای ها ساختند ! 

11 - هراسی از توفان به دل راه ندهید.

                                                                                   www.saleshub.blogsky.com

نظرات 4 + ارسال نظر
على سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:43

سلام
فکر کنم دیکه خیلى روى دعای من حساب باز کردید.

متن جالبى بود.
بد نیست این رو هم بهش اضافه کرد که:
به کارى که انجام میدهید ایمان کامل داشته باشید و بدون کوجکترین شک و شبهه ای کار را به بایان برسانید.
موفق و بیروز و سربلند باشید.

سلام

اینم جمله جالب و قابل تاملیه ممنون
موفق باشید

ندا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:27

سلام تکتم جان

هم از تو و هم از آقای علیرضا مجذوبی تشکر میکنم. پست خیلی زیبایی بود هر کدوم از درسهایی که بیان شد جای تامل دارن٬ اگه قرار باشه فقط یکی از این درسارو تو زندگیم اجرا کنم «آیندمو در جایی بلند و مرتفع بنا می کنم» تا از قایق جا نمونم ٬از قبل برنامه ریزی کرده باشم٬ واز طوفان هراسی به دلم راه ندم و...
ممنون

سلام ندا جونم
خواهش میکنم.
چه زیبا این جمله هارو به هم ربط دادی.
نه این کلاسای فوق العاده ای که واستون گذاشتم داره نتیجه میده.
ممنون از نظرت
موفق باشی

ریحانه چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:55

سلام
مطلب قشنگی بود تو مهارتهای فروش با هم خوندیم...
چه عکس های با مسمایی داری ها ..از کجا میاری به ما هم ادرس بده ..یاد مهسا افتادم یادمه توصیه کرده بود از عکسهای بیشتری استفاده کنیم تا فضای وبلاگ بهتر باشه ..راستی کجاست؟ کم پیدا شده.مطالب خانم سعیدی را هم دیگه ندیدم اقا ی یوسفی هم که امتحاناشون تموم شده انشاالله برمی گردن. ندا هم معلومه حسابی داره واسه کنکور می خونه اشاالله همتون موفق باشین.اقای اقاجانی هم که دیگه سر نزدن مقاله ی قشنگی نوشته بودن .یادت هست چه نظرات باحالی از هندوانه گفته بودی برای اقای اقاجانی...
برای همتون ارزو ی موفقیت می کنم تو کنکور و زندگی. شما خانم قلاسی زهرا واقای راعی و بقیه...
کاش زودتر باز هم را ببینیم

سلام.اره به نظر منم خیلی قشنگ بود.
ممنون نظر لطفته.
اره کجاست این مهسا ببینه بلاگو واسش تزیین کردم.
ولی جدا از شوخی بچه ها که درگیر درس خوندنن و البته بعضی از بچه هام به علاوه مشغله درسی مشکل اینترنتی هم دارن دو سه تا از دوستان کامپیوتراشون مشکل پیدا کرده ولی خبر رسیده خبری در راه است.
در ضمن عزیز دلم این خانوم سعیدی که ازشون اسم بردی خانم سعیده سیدی هستن.متاسفانه به گوشیشون زنگ میزنیم ولی در دسترس نیستن.
واسه نظر آقای اقاجانی هم یادش به خیر موقع امتحانات بود اساسی مغزم شیرین میزد.
واقعا جای همشون تو وبلاگ خالیه ولی ایشالا بعد کنکور کولاک که چه عرض کنم .بهمن راه میندازیم
منم از طرف خودم و همه دوستان برای شما بقیه دوستان آرزوی موفقیتو سربلندی دارم
منم امیدوارم دوباره همدیگرو ببینیم
ممنون از اینکه بهمون سر میزنی
موفق باشی

بهزادمنش جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57

سلام
متن زیبایی بود برای باز نویسی و دیزاین زیبایش ازتون متشکرم.
ببخشیدد قدری دیر به دیر خدمتتون میرسیم فصل امتحانات بود زین پس این طور نمیشود
پیروز باشید

سلام
ممنونم نظر لطفتونه.
خواهش میکنم نیازی به عذز خواهی نیست.امیدوارم امتحانات رو به خوبی به پایان رسونده باشید. و دیگه بیشتر شما و بقیه دوستانو اینجا زیارت کنیم.
راستی منم یه عذر خواهی بدهکارم بابت نظری که گذاشتم و باعث غمگینی خاطر شدم .ولی منظور من از نوشتن اون شعر نتیجه گیری اخرش بود
امروز زندگی را آغاز کن !
امروز مخاطره کن !
امروز کاری بکن !
نگذار که به آرامی بمیری ...
شادی را فراموش نکن !

از اینکه سر میزنید خوشحالیم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد