وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وقت خود را همانند پول خود کنترل کنید

آیا می دانید این عمر هفتاد ساله عموما چگونه صرف می شود؟ 

  

سلام دوستان اومد من و رفتن شماها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

کجایید پس خبری ازتون نیست مثه اینکه شب و روزهای آخری حسابی چسبیدین به درس و کتاب و ول نمی کنید این مطلب براتون نوشتم تا برا همین چند روز مونده به کنکور بتونید خوب برنامه ریزی کنید .  

 

به طور متوسط 25 سال خواب, 8 سال فراگیری و آموزش, 6 سال استراحت و بیماری , 7 سال تعطیلات و تفریحات ,5 سال رفت و آمد (بین راه ), 4 سال خوردن و 3 سال در حال تغییر و تحول . با این حساب فقط 12 سال برای کار مفید باقی می ماند . 

آمریکایی میلیونرCHARLES SCHWAB در سال 1936 مبلغ 25 هزار دلار به مشاور پرداخت کرد تا به او بگوید به چه صورتی بهترین استفاده را از ثروت پرارزش خود بکند. توصیه مشاور به او : هر روز صبح لیستی از کار هایی که باید در آن روز انجام بدهید تهیه نمایید , کار های مهم را از کار های غیر مهم جدا کنید و سپس کار های مهم را اولویت بندی کنید .

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان سالاری دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17

سلام مهسا خانم
من هم زمانی که فکر میکنم خیلی کار دارم و نمیدونم چه طوری اونها رو انجام بدم و با خودم میگم این همه کار شاید نتونم همه ی آنها را انجام بدم ،زمانی که لیستی از کارهامو یادداشت میکنم ،بعد متوجه میشم خیلی از کارها تویه زمان خیلی کوتاهی انجام میشن و خیلی از اونها هم انجام دادنش زیاد مهم نیست که حتما در همون روز انجام بشن و این طوری واقعا خیالم راحت میشه و به کار های مهم ترم میرسم.فقط کافیه برنامه ریزی داشته باشیم.
راستی این رو هم میدونستم وقت طلاست و ارزشمند وباید از اون نهایت استفاده رو بکنیم ولی نمیدونستم فقط 12سال فرصت برای انجام کار مفید داریم.
ممنون از مطلب مفیدت
موفق باشید

میلاو دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:19

سلام مهسا جون
من که به شخصه عذر خواهی کردم و گفتم متاسفانه فعلا میتونم بیامو فقط (خوشبختانه)مطالب خوب شمارو بخونم.
ممنون از یاد آوری خوبت نسبت به الویت بندی کارامون.
واسه نکته آخری هم میبینی باز این چارلز شواب ناقلا افکار ارزنده منو فروخت
ای بابا به قول خودت دوره آخر زمون شده.منم که حسسسسساس
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد