وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

برای ارسال پیامک از خط همراه اول به ایرانسل چه کنیم؟


شاید برای شماهم چنین اتفاقی افتاده که بخواید برای دوستتان پیام بفرستید اما متوجه می شوید که پیام به دست دوستتان نرسیده بهتر است مراحل زیر را طی کنید تا بهتر بتوانید پیام بفرستید:

1.       سعی کنید به جای فرستادن یک پیام چند صفحه ای به مشترکین ایرانسل از چند پیام یک صفحه ای استفاده کنید .

2.       اولین پیام مهم در راه ماندن پیامک شما به خطوط ایرانسل این است که مشترک محترم شما هم ایرانسل بخرید .

3.       اگر پیامک شما نصفه رسید و یا بالکل در راه ماند به مشترک مورد نظرتان تک بزنید .

4.       اگر تک زدید و باز هم پیام ارسال پیامک شما نیامد دوباره تک بزنید و اگر باز هم نیامد این کار را تا پنج بار ادامه دهید .

5.       اگر بعد از پنج بار تک زدن باز هم نتیجه حاصل نشد یک پیامک خالی به مشترک مورد نظرتان ارسال کنید تا پیامک قبلی را هل بدهد و به دست مخاطبتان برساند .

6.       اگر با فرستادن پیامک خالی باز هم پیامک اول به دست مخاطب نرسید یک پیامک خای دیگر بفرستید .

7.       در اینگونه مواقع ایرانسل با نفرستادن پیام شما به طور کاملا مودبانه به شما دهن کجی میکند .


.       ۸.      دوباره سعی کنید .

9.       اگر باوجود فرستادن  سه پیامک خالی پیغام ارسال پیامک اول و دو پیامک خالی نیامد کاملا خونسردی خود را حفظ کنید و یک پیامک دیگر بفرستید

10.   برطبق محاسبات و نتایج آماری تجربه شده ما از ایرانسل تا اینجا هیچ کدام از پنج پیامک شما به مقصد نرسیده بنابراین با تایپ عبارت «لعنت بر پدرو مادر کسی که در این محل آشغال بریزد »به شبکه محترم ارتباطات سیار ایرانسل بفهمانید که کم کم به خشونت نزدیک می شوید و شلیک بعدی ممکن است خود او باشد .

11.   با تایپ عبارت مذکور سه پیامک خالی شما یکی یکی به مقصد می رسد اما پیامک اول وآخر که دارای پیام است همچنان در راه می ماند .

12.   اگر بازهم شاهد پیغام ارسال پیامک خود نبودید تهدید خود را عملی سازید و با فرستادن پیغام «ای به روح این ایرانسل ......»عصبانیت شدید خود را به شبکه نشان دهید .

13.   واقعا خونتان به جوش آمده گوشی موبایلتان را به کناری بگذارید و با عصبانیت هرچه تمام تر لنگ کفشتان را به طرف آن پرت کنید و اگر جاخالی داد لنگ دیگر را پرت کنید و اگر گوشیتان جاخال گر ماهری بود با مگس کش به جان آن بیفتید و به جد و آباد گراهام بل و سایر مخترعین مخصوصا ایرانسل بدوبیراه بگید .

14.   در این گونه مواقع متوجه صدای زنگ تلفن همراهتان می شوید و با تعجب می بینید مشترک مورد نظرتان پشت خط است و با عصبانیت می گوید چه مرگته تک می زنی و این همه اس ام اس  خالی میفرستی خب زنگ بزن. و شما از فرط عصبانیت موضوع کاریتان را کاملا از یاد برده اید و می گویید غرض احوال پرسی بود و به همین خنکی خداحافظی می کنید.

15.   به محض قطع کردن مکالمه پیام دو اس ام اس  « لعنت بر.......» و «ای به روح.........» به مشترک مورد نظر می رسد و همچنان پیامک اول نرسیده .

16.   در این موقع مخاطب مورد نظر دوباره تماس گرفته و هرچه بدوبیراه بلد است نثارتان می کند و پیشنهاد می کند که خودتان را به روانپزشک نشان دهید و در راه برگشت حتما سیم کارت اعتباری خود را به جوی بندازد .

17.   در پایان همان بهتر است کمی صبر کنید تا مشترک مورد نظر به منزل برسد و با تلفن ثابت مقصود خود را بازگو کنید رو بدانیم در ازای خدمات درست پول بی زبانمان را صرف کرده و این همه عوارض سوئ استفاده از انواع خطوط همراه را به جان خود بخریم

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاو پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23

سلام مهسا جان
ای بابا مهسا جان تا بوده همین بوده تا هست خدا کنه عوض شه!!!!!!!!
این کارا از اول شروعش مشکل داره ،میخوای بری یه کارت ۲۰۰۰تومنی ایرانسل بخری به مغازه دار میگی این کارتای شارژ ۲۰۰۰تومنی تون چنده؟
دیگه سرویس دهیشون بعد شارژ که بماند...یه روز صبح زود پا میشی به یکی از دوستات پیام میدی: میای بریم ورزش؟آخر شب بهت زنگ میزنه :آخه این موقع شب کی میره ورزش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنون از مطلبت
موفق باشی

سلام تکتم جون واقعا من موندم از دست ای دو اپراتوری که فعلا در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند .
میخوای بری کارت شارژ بگیری همینطوری ازش یه 100 تومنی کسر می کنن چه برسه به اینکه کارت شارژ5000 تومنی رو باید 5200 بخری .
سر همین پیام دادن یه روز من با دوستم میونمون شکراب شد و و داشتیم رفع ابهام می کردیم هرچی پیام میفرستادم نصفه میومد یا اینکه اصلا نمی رسید از آخر مجبور شدیم دو تایی دیگه هرچی بوده بذاریم کنارو دوباره مثه یه رفیق فابریک برای هم باشیم.

مرجان سالاری جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:09

سلام مهسا جان
عجب مطلبی گذاشتی ،هی میخوندم هی به مطلبت میخندیدم.میگم اگه با طرف رو در واسی داشتی که نمیتونی این کارا رو انجام بدی ،خیلی ضایع است پشت سر هم بهش تک بزنی طرف از اس ام اس دادن دیگه پشیمون میشه و میگه چه غلطی کردم بهش پیامک زدم.
یه چیز دیگه هم هست اگه بخوایم پشت سر هم بهش اس ام اس بزنیم،تا پیامش برسه به نظر من همون اول باهاش تماس بگیرید این جوری هم اعصابتون خرد نمیشه هم هزینه کمتر میشه.
ممنون از مطلب جالبت

سلام مرجان جون مرسی از اینکه مطلبمو خوندی عزیزم
واقعا باید به این سازمان فناوری اطلاعات خندید فکرشو بکن اپراتور سوم که بیاد دیگه نه از پیام خبری هست نه از تلفن معمولی باید بریم سراغ قدیمیا که با پیک کاراشونو انجام می دادن
منم دیگه به پیام اطمینان ندارم و تا جایی که شده و بتونم با تلفن صحبت می کنم
پیروز و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد