وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

گفتن یا نگفتن...مساله این است ....!

مرد جوانی در یکی از خیابانهای نیویورک مشغول عبور بود که ناگهان متوجه سگ ولگردی شد که به دختری کوچک حمله کرده است.به سرعت خود رابه او رساند و پس ازدرگیری با سگ او را کشت و توانست جان دخترک بی گناه را نجات دهد.افرادی که این صحنه را دیدند درنهایت شادمانی مرد جوان را تشویق کردند.رسانه  آمریکا بلافاصله این خبر را منتشر کرد :

دیروز یک شهروند شجاع  وبشردوست  آمریکایی جان دخترک بی گناهی را از چنگال یک سگ ولگرد نجات داد. 

آن مرد بعدازاین خبر اعلام کرد من آمریکایی نیستم .

رسانه های آمریکا مجددأ :

یک شهروند دلاور و مهربان اروپایی  دیروز  با کشتن سگ ولگردکه به دخترخردسالی حمله کرده بود ، به او جان دوباره ای بخشید.

آن مرد دوباره اعلام کرد : من اروپایی هم نیسنم ، آسیایی ام .... من...ایرانی هستم .

رسانه های آمریکا بلافاصله بعداین خبر :

یک تروریست ایرانی دیروز  سگ بی گناهی را  به طرز بی رحمانه ای در یکی ازخیابانهای نیویورک ودر ملأعام کشت . . . . .  !

به نظرتون چرامارودوست ندارن؟؟!!چراماروانقداذیت میکنن ؟!!! واقعا چرا ؟!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:42 http://www.site01.orq.ir

۳۲۰۶۵۱۴۸بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.orq.ir

میلاو جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:48

سلام سعیده جان
سوء تفاهم نشه ... من این مطلبو قبلا خونده بودم ولی دوباره خوندنش بیشتر اذیتم کرد آخه فکر کن ............................................................................................................................................................................................................................................................اصلا بیخیال ترجیح میدم حتی به خاطر این کار زشتشون اظهار نظرم نکنم
راستی خانومی یه سوال :منظور گفتن یا نگفتن مساله این نیست .... چیه؟
موفق باشی

على جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:36

سلام خانم سیدى
به وبلاکتون خوش اومدین...
البته این خوش امد کویى مربوط به مطالب موروفى بود.
میدونید خبرکذارى های ایران در مورد این خبر جى میکن؟
میکن:
امریکا باز هم به دنبال بازى های بجه کانه و جنجال سازى و متشنج کردن افکار عمومى بر علیه ایران است و قابل توجه اینجاس که این بار برای جنک نرم خود علیه ما از سک استفاده نمود و متوسل به حیوانات بى زبان شده اند تا نتوانند حقیقت را بازکو کنند ... سران امریکا واقعا به جنون مبتلا شده اند...
( خبر ساعت خنده بازار)
میدونید جرا مارو دوست ندارن؟ جون از ما میترسن، جون با عقاید و افکار ما و ... مخالفن، جون ..........!
و من این دوست نداشتن رو دوست دارم..نند حقیقت را بازکو کنند ... سران امریکا واقعا به جنون مبتلا شده اند...
( خبر ساعت خنده بازار)
میدونید جرا مارو دوست ندارن؟ جون از ما میترسن، جون با عقاید و افکار ما و ... مخالفن، جون ..........!
و من این دوست نداشتن رو دوست دارم..


مرجان سالاری جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:00

سلام سعیده جون
من هم با نظر آقای راعی موافقم به نظر من هم واقعا مشکل دارن اینا ،غربی ها از راه های دیگه نتونستن شکستمون بدن حالا این راه رو هم خواستن امتحان کنن.طبیعیه دیگه میخوان وجهه ی ایران رو خراب کنن.
ولی مهم اینه که خودمون ،خودمونو دوست داشته باشیم ،مهم اینه که واسه خودمون مهم باشیم ، و مهم اینه که توان اینو داشته باشیم تا با اونها مقابله کنیم .
راستی قالب جدید وبلاگتون مبارک،واسه تنوع خیلی خوبه.

ریحانه صباغ طبسی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:07

سلام خانم سیدی عزیز
همچنان مشتاق دیدار شما هستیم..
موافق با نظر دوستان: تاریخ امریکا ثابت می کنه که امریکایی ها ترسوترین ادم ها هستند که دلایل متعدد این موضوع را میشه شمرد ...و تاریخ ایران نشون می ده که ایرانی ها از شجاع ترین انسانها هستند و این هم دلایل روشنی برای شمردن داره..حالا شما حساب کنید واکنش اون بیچاره ها در مقابل کشوری که خودشون قدرتمند شدن مجدد ان را در اینده پیش بینی می کنند چه چیزی جز این می تونه باشه.
قالب وبلاگ را همه تبرک می گم واقعا زیباست.من را تشویق می کنید بیشتر بگردم در پی یک قالب دست نیافتنی
موفق و پیروز باشید

یک دونده شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:01

بچه ها شما چه کارتون شده؟
چرا خودتون تو هوا برا خودتون دشمن می تراشید, بد می گید که اون دشمنه مارو زده, بعدم می گیم بزار می زنیمش.
یاده خواهر زاده اوفتادم که یک دفعه دیدم تویه هوا داره مشت و لقد می پرونه, گفتم چکارته دایی؟ گفت اون منو زده؟ گفتم کی؟ گفت اون و هیچکسی اونجا نبود.
یک دفعه دیگه بخونید این داستان.
کی همچین حرفی زده, از کجا گفتن. از این داستانا برای همه ی مردم دنیا زیاد هست.
یک دفعه دیگه بخونید, داستانو و نظرات خودتونو, بعدم شاید خنده تون بگیره.

ضمن عرض سلام و خیرمقدم حضور استادگرامی. ازینکه سری به وبلاگ زدید و با نظرتون خوشحالمون کردید سپاسگزارم. زیاد متوجه نظرتون نشدم و برام واضح نبود دقیقا منظورتون چی بود. اینکه کی همچین حرفی رو زده من نمیدونم. اینکه از کجا گفتن رو هم نمیدونم. به نظرخودم این متن فقط و فقط جنبه ی شوخی و طنز داشت و من خودم پس از خوندنش تا تونستم خندیدم. اما موافقم که داریم واسه خودمون به زورهم که شده دشمن میسازیم. اونم از نوع آمریکاییش. اما اینطور هم نیست که ما توی ذهنمون یک چیزی به اسم آمریکا ساختیم و داریم توی هوا مدام میگیم مرگ بر آمریکا،بعدازمون بپرسن کی هست این آمریکا ما هم جواب بدیم:کی کجا چکار آمریکا کیه و چیه و .... وخلاصه از دوعالم بی خبر و توی فضا واسه خودمون نفرین میکنیم به یه موجود ماورایی.نه اینطور نیست. آمریکا بر خلاف اون شخصی که خواهرزاده شما باهاش دعوا میکرد،واقعا وجود داره! در ضمن اینکه اونا از ما میترسن و وحشت دارن و اسم ایران میاد رنگشون میپره و میلرزنو،هم اصلا قبول ندارم.چون هممون میدونیم اونا خیلی هم از ما جلوترن. پس به جای نشستن و نفرین و مرگ بر آمریکا گفتن بهتره همین وقت و انرژی رو صرف پیشرفت این مملکت بکنیم!
ممنون از نظرتون.نمیدونم برداشتم ازنظرشمادرست بودیانه. چون واضح نبود اصل مقصودتون. درپایان ازحضورخواهرزاده محترمتون در این قسمت بی نهایت خرسندم !

مرضیه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13

سلام سعیده جان
مطلبت جالب بود ولی به نظر من این طبیعیه که هر کشوری از خودش تعریف کنه به نظرت اگه این قضیه تو ایران اتفاق می افتاد واکنش ایرانیها به این مساله چی بود .
موفق باشید

میلاو یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:36

سعیده جان سلام
به صندوق پستیت سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد