وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

اعلام نتایج

سلام به همه شاگردای گل گلاب یک دونده عزیز 

خب اول از همه جا داره از یک دونده عزیز تشکر کنیم که با کمکهاشون باعث شدن ماها  تو یه همچین روزای خوبی دور هم جمع باشیم واین گروه خوب تشکیل شه. 

خب بریم سر اصل مطلب 

نتایج کنکوووووووووووووووور:

                                                                    

خدارو شکر نتایج اومده و کارنامه هامونو دست راستمون دادن.با اجازه همه که قبلا گرفته شده رتبه قبولی هارو اینجا قرار میدم  (به ترتیب رتبه)  

رتبه اولمون زهرا خانوم کاظمی با رتبه  15   هورااااااااااااااااااااااااا

رتبه دوممون:ندا خانوم منصوریان با رتبه ۳۰         هوراااااااااااااااااااااااا

رتبه سوممون:مرضیه خانوم قلاسی با رتبه ۳۱    هوراااااااااااااااااااااااااااااا

رتبه چهارمشون:میلاو (وای چشاتونو بگیرید برید نفر بعد)با رتبه ۱۴۵   هوراااااااااااااااااااااااا

رتبه پنجممون:مهسا خانوم راهمرد با رتبه 174     هوراااااااااااااااااااااااا

رتبه ششممون:سیده اعظم خانوم صدیقی با رتبه 249      هورااااااااااااااااااااااااااا

 رتبه هفتممون:جناب آقای علی راعی با رتبه ۷۴۲     هوراااااااااااااااااااااااااا 

رتبه هشتممون :سعیده خانوم سیدی با رتبه  ۱۰۰۰    هورااااااااااااااااااااااا

رتبه نهممون:جناب آقای حسین یوسفی نیا با رتبه ۲۱۱۳   هورااااااااااااااااااااااا 

دوستان واقعا به همگی تبریک میگم امیدوارم این موفقیتها ادامه وار بره تاااااااااااااا 

جا داره اینجا از حرف استاد هم یاد کنیم که گفتند: بدونید تازه این اول خطه. 

به امید یک امتداد سراسر  پر از موفقیت ...... 

                    

 

دوستانی که مایلن رتبشون اعلام شه تو مطلب رمز دار منتظرم

موفق باشید 

نظرات 10 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:08

سلام. اولا بگم اشتباه داوری بوده وگرنه من رتبم بهتر میشد. دوما که چی بشه مثلا رتبه ی زیر ۱۰۰۰ ؟؟؟؟؟ دیدید این بعضی دانشجوهایی رو که رتبه های ۲رقمی و ۳رقمی میارن ؟؟؟؟؟؟ واای آدم یه جوری میشه!سوما من خیلی هم راضییم از رتبم چون ۲۰ روز به کنکور شروع کردم درس خوندنو. چهارما خیلی هم قشنگه رتبم. عوضشم نمیکنم با کسی. خیلی خوبه. خیلی هم عالیه.اصلا شماهاچکارداریدخب !!

سلام سعیده جان
کسی بهت چیزی نگفته که خودت واسه خودت سرخوش سرخودی!
عزیز دلم چه رتبمون تک رقمی باشه چه چند رقمی مثل الان خودمو خودت به هر حال باید تو یه دانشگاه درس بخونیم .چون اونجور که شنیدم روزانه نداریم.(البته بازم میگم، شنیدم ۱۰۰درصدی نیست).
بعدشم اصلا کی گفته که رتبت بده؟!!!!!!
درضمن دیگه گریه کردنم نداره مثل من صبور باش من همون شب اعلام نتایج گریه هامو کردمو تموم.ببین الان چقد سرخوشم.
ولی واقعا عدد رتبت جالبه

موفق باشی

prinsoft دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:26

سلام با تبریک به همه دوستانی که قبول شدن مخصوصا سرکارخانم منصوریان که واقعا لایق این رتبه بودن با شناختیکه ازشون دارم در هرصورت امیدوارم همیشه موفق باشید




یک همیشه پشت کنکوری

سلام
ممنون از تبریک و حضورتون
موفق باشید

مرجان سالاری دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:34

سلام به همه ی دوستان خوب درس خون
هوراااااااااااااااااااااااااا
بابا آفرین به شما ها خیلی عالیه رتبه ی همتون.
به همتون تبریک میگم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید.
شادو پیروز باشید

سلام خانومی
ممنون از تبریک دوبارت .و ممنون از امیدواریات قبل از آزمون، که خیلی آرومم کرد.
جا داره که از شما ،ریحانه جون و کلا از گروهتون تشکر کنم
موفق باشی

افسانه حدادیان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:20

سلام. بابا تبریک به قول دوستان ترکوندین. دمه همتون گرم.من که رتبم بد شده. بد که نه! یک جورایی افتضاح.ولی اتخاب رشته میکنم ببینم چی پیش میاد.اصلا انتظار این رتبرو نداشتم. شاید دارم بهانه میارم.باید میخوندم.با خودتون میگید حتما که چرا این حرفارو به شما میگم!بذارید رو حساب دردودل.ببخشید.ولی واقعا بهتون تبریک میگم خیلی خیلی.ادم ازتون انرژی میگیره.به امید موفقیت بیشتر

سلام خانوم حدادین عزیز
ممنون ،نظر لطفتونه.خوشحالم دوباره میبینمتون.
من که نمیدونم رتبتون چند شده ولی از ته دل واستون دعا میکنمو امیدوارم که به بهترینها برسید(باور کنید دعام واسه همه میگیره الا خودم)به جون خودم پارسال واسه یکی از آشناها دعا کردم کنکور قبول شه.با رتبه سی ونه هزار مدیریت صنعتی مشهدو آورد دیگه حالا خودتون تا تهش بخونید .......(البته انتخاب رشتشم خودم انجام دادم ها ،مدارکشم موجوده نشون بدددددددددم
از بابت دردو دلم ازتون تشکر میکنم که ماهارو لایق دونستید و حرفتونو اینجا گفتید
به امید موفقیت روز افزون برای شما و ابه امید دیدار زود به زودتون
موفق باشید

سعیده سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:40

من کی گفتم رتبم بده؟! با توجه به زمانی که من شروع کردم برای درس خوندن به نظرخودم رتبه ی بدی نگرفتم. چون با این زمانه ۲۰ یا ۳۰ روزه از خودم انتظار رتبه ی دو یا سه رقمی نداشتم. البته انتظار ۸۰۰ یا ۹۰۰ رو داشتم بازم! چون تلاش خودمو کردم. ولی به هرحال امیدوارم همتون موفق بشید. رتبه هاتون واقعا عالی بود. مخصصوصا دوستان خوبم زهرا و ندا و مرضیه . بهتون تبریک میگم .حتما واسه این رتبه ها زحمت زیادی کشیدن. رتبه بقیه هم به نظرم قابل تحسین بود. ازرتبه خودمم راضی هستم.
نگفتید چه دانشگاهی رو میخواید بزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

على سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:56

سلام
بابا خانم سیدى رتبه 1000 که خوبه" جرا خود ز... میکنید؟ بابا ماکه جیزى نکفتیم. این همه دلیل واسه جی اوردین"
خب دوستان خدمت همتون عرض کنم دفترجه شماره 2 از ساعت 9 صبح فردا هم توى باجه های بستى و هم تو سایت سنجش هست" البته این جیزیه که بجه های بالای سازمان سنجش کفتن" و تا (سیزدهم) هم مهلت داریم انتخاب رشته و دانشکاه رو انجام بدیم.
موفق و بیروزو سربلند و البته یک جا باشیم.

على سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:58

راستى منظورم از فردا همین امروزه!
حواسم نبود ساعت 3 صبحه.

مهسا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:49

سلام دوستان قرض از نظر گذاشتن
:اول اینکه پیشاپیش عیدتون مبارک اگه ماه دیدید به ما هم خبر بدید والا بخدا سخته روزه گرفتنا.............
دوما این اطلاع بدم که دفترچه ها اومده و فقط هم باید از دفاتر پستی بخرید من خودم خریدم و متاسفانه رشته مورد نظرم نیست که بخوام انتخابش کنم (مدیریت پروژه)مجبورم همون بازرگانی بزنم
از امروز تا ۱۳ شهریور هم مهلت انتخاب رشتست
موفق باشید

ریحانه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:11

سلام به (9)دسته گل برجسته ی کشور...
وای چرا نظر من ثبت نشده.
صدبار دیگه هم ثبت نشه من باز می یام تبرک می گم.
می دونم که می دونید ولی باز می گم : همتون گل کاشتین, می دونید چرا, چون اگر دسته گل هم به آب می دادین باز دانشگاه قبول بودین ولی شما استقلال از این باور و اراده و ایمان به برترین بودین را به همه ثابت کردین و خواستین بهترین باشین و شدین چون لایقش هستین.البته که بهترین هستین ولی خوبتر از خوب بودن چیزی نیست که در اندازه ی دنیای هر کسی بگنج ه ولی شما اون ادم های نمونه هستید.
امیدوارم همیشه و در همه ی نقاط زندگی تون بدرخشید و بهترین موقعیت ممکن را داشته باشید.
خسته که نیستین ...خدا را شکر ...پس یه یا علی دیگه بگین و کتابهاتون را دوباره باز کنید...بهترین موقعیت دانشگاهی و رشته و رتبه ارشد کشور منتظر شماست.برای ما هم دعا کنید.
میلاو عزیزم از این همه محبت ات ممنونم
موفق باشید

سلام ریحانه جان
صدو یک بار ممنون بابت تبریکت.
واقعا آدم جلو زبونت کم میاره.فقط میتونم بگم ممنون از این همه لطفت خانومی.
مطمئنا واستون دعا میکنیم ،یه نمونش از یکی از سوتیام پیداس خودت که در جریان هستی
خواهش میشود
موفق باشی

کیمیایی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:44

سلام می کنم خدمت تمامی دوستان
همچنین تبریک ویژه می گم خدمت همتون
امیدورام همیشه موفقیت شما عزیزان همیشه پایدار باشه و در تمامی عرصه ها بدرخشید
اگر یادتون باشه جلسه اول گفتم سخت نگیرین خیلی راحت تر از این حرفاست
ولی با تلاشی که شما عزیزان داشتید رو این کنکور رو هم کم کردید
به هر حال من هم از دیدن نتایج شما خیلی خوشحال شدم و جا داشت صمیمانه ترین تبریکات رو خدمتتون تقدیم کنم
همیشه سبز باشید

سلام جناب کیمیایی
ممنون از تبریک صمیمانتون ،به نمایندگی از دوستان ازتون تشکر میکنم
بابت تمام تعریفاتون باید بگم لطف دارین.
ممنون از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد