وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

؟؟؟...

سلام دوستان

یکی از دوستام واسم پیامی فرستاده که توش 2 تا سوال پرسیده که واسم تامل برانگیز بود. گفتم به شما هم انتقال بدم شاید واستون مفید باشه 

 

1- بهترین پرسشی که شما از خودتان می پرسید چیست؟

2- این پرسش برای شما چه مفهومی دارد و چگونه به شما کمک می کند؟ 

موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:34

سلام میلاو
به نظر من بهترین سوالی که از خدم میکنم اینه که برای چی به وجود اومدم هدفم از زندگی تو این دنیا چیه ؟
و این کمک به من می کنه تا بیشتر درباره اتفاق هایی که در اطرافم میفته فکر کنم و برای رسیدم به هدف غایی بیشترین تلاش رو بتونم بکنم
موفق باشی مطلبت قابل فکر بود و برای نوشتن نظر وقت زیادی برد

ندا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54

سلام میلاو جون

آیا تا به الان از خودم و عملکردم و جایگاهی که دارم راضی هستم؟
اگر جوابم منفی در چه جاههایی کوتاهی کردم و اگر مثبت چطور می تونم بهتر باشم؟
البته جواب من منفی هستش اما برنامه هایی در راستای خنثی شدن و ان شا الله مثبت شدنش دارم.

امیدوارم بعد از یک غیبت کبری منو شناخته باشی عزیزم

علی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:40

سلام میشه بگید این خانم منصوریانیکه میگن امیدوارن بشناسیمشون کیه؟؟
البته این مهم ترین سوالم نیست ها!!
بذارید سوال خانم راهمرد رو کامل کنم.
از کجا آمده ام؟
به چه کار آمدم؟
به کجا خواهم رفت؟
به نظرم تو این دنیا به اندازه انسانهایی که به وجود آمدن هدف وجود داره و تنها انسان با رسیدن به اون هدف به رستگاری میرسه که متاسفانه گاهی اوقات انسانها کارشون رو درست انجام نمیدن و در نتیجه به هدفشون نمیرسن و از دنیا میرن.
امیدوارم همه به اهدافشون برسن و رستگار بشن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد