وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

سال نو میلادی مبارک

مراسم تغییر مکان از “سال ببر” به “سال خرگوش

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجوی بیچاره چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

سلام دوستان-خوشحال شدم دانشجوی زنده داره این موسسه!من استادای اینجارو نمیشناسم. راهنمایی کنید پیشکسوتها..این ترم که گذشت سخت بود ورودی جدیدم خوب نبودن اساتید-کسی هست بگه این موسسه استاد خوب داره یانه؟منظورم از نظر علمیه ها. میگن استادای عطار بهترن؟ دوست من عطار قبول شده. خیلی تعریف میکنه. من تحقیر شدم . آینده منو چطور میبینید با اساتید گرانقدر اینجا؟
موسسه ما کدوم استادش خوبه من پزشو بدم؟ منظورم تاپترین استاده که من ترم دیگه باهاش درس بردارم. من حسابداریم ترم دیگه پژوهش2 و اگر ریاضی بیفتم... و آمار...این ترم من با یک استادی ریاضی داشتم جالب نبود!!

سلام دوست عزیز
چراانقدر نا امید هستی فکی میکنی ما این مشکلاتو نگذروندیم ؟؟؟؟؟؟
ما خودمون تمام این مشکلاتو تازه بلکه بیشتر طی کردیم تا به اینجا رسیدیم از مدیریت جناب منیری گرفته تا مدیر گروه بازرگانی جناب بقایی
من دانشجوی کارشناسی نا ژیوسته بازرگانی هستم و کاردانیمو از کاویان گرفتم و اما سعی کردم با تلاش و همت دانشجوی عطار بشم اینکه می گن سطح علمی استادای عطار بالا هستش دروغ نگفتن البته نسبت به کاویان خیلی بالاست ولی توی دوره ما که در کاردانی بازرگانی بودیم یکی استاد تحقیق در عملیاتمون (فامیلشو یادم نیست ...دوستان راهنمایی کنید ...) بازاریابی مون (آقای قربانزاده) وزبان (آقای آسمان )و البته دروغ نباشه آقای بقایی برای درس مدیریت مالی خیلی خوب بودن
اما من از دروس حسابداری خبری ندارم ولی توصیه میکنم با اقای محبتی هیچ گونه درسی رو برندارید
البته توی درس ریاضی آقای نسایی بسیار استاد خوبی بودن حالا نمی دونم شما با چه استادی برداشتید
در انتها باید بگم زیاد نگران نباشید چون این خودتون هستید که آیندتونو می سازید نه اساتید اگه طالب علم باشی درصورت خوب نبودن استادها هم می تونی با پشتکار بالا به مقاطع بالاتری برسی

دانشجوی بیچاره پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:03

ممنون از راهنماییت! تلاش میکنم با این استادا بردارم اگر ارایه کردند. راستی اینارو اسماشونو میگی؟آنالیز کنیدشون ببینم چجورین . راستی خودت چند شدی با این استادا که نوشتی؟ من اسم معلم اول ابتداییم یادمه ها تو چطوری یادت نیس اسم استادات
به هرحال اسم و شخصیت بعضی معلما همیشه یادمون میمونه الگو میشه.
تنکیو وری ماچ

سلام دوست گرامی
اسم استاد بازاریابی مون ساسان قربانزاده و اسم استاد زبانمون یاسر آسمان و اسم آقای بقایی جواد راستی اسماشون برای چی میخوایی مهم روش تدریسه نه اسمش
من از بازاریابی ۲۰ ریاضی ۲۰ حسابداری صنعتی ۱۸ و زبان ۱۹.۵ و مدیریت مالی ۱۸ شدم
البته باید اینو بگم که من درسای حفظیم اصلا خوب نیست ولی درسای فرمولیم عالیه
این چیزه واضحیه که منم اسم و فامیل معلم کلاس اول دبستانم یادمه ولی اه بخوای اسم تکتک استادا رو حفظ کنی جا برای چیزای دیگه تو ذهنت نمی مونه
خواهش میکنم ولی بهتره یکم از حالت فینگلیش به فارسی خودمون روی بیاری

دانشجوی بیچاره جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:53

سلام
وای کشتی مارو بابا منظورم از اسم همون فامیلی شون بود که نوشتی یادت نبود. ترم دیگه بخوام پژوهش 2 بردارم اسم استاد تحقیق در عملیاتت چی بود؟ناقلا نمره اونو نگفتی؟ درسای عمومی چی؟ در ضمن برای اسم استادام به خودم فشار که نمیارم. اتوماتیک میره تو مغزم

سلام دانشجوی بیچاره قصد نداری خودتو به ما معرفی کنی ؟؟؟؟؟؟؟
اسم استادم یادم اومد آقای پاکدامن بود فامیلشون در ضمن از ایشون نمره ۱۷.۵ گرفتم
گفتم که درسای عمومیم زیاد خوب نبود همه تخصصی هام بالا بود
بابت مغزتم باید بهت آفرین گفت بپا چشم نخوره وگرنه دیدی سر امتحان هنگ می کنه
موفق باشی دانشجوی بی................

دانشجوی بیچاره دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:54

تو این نمراتی که گفتی این از همه کمتر بود یعنی سخته یا خوب درس نداد بهتون چکار کنم اگه ترم دیگه باهاش داشتم دست به نمرش؟ روش تدریس.
راستی این وبلاگو همه میدونن که هست؟ خیلی آپتودیت نیستا

مهسا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:11

سلام دوست عزیز چرا خوتو معرفی نمی کنی می ترسی لو بری ایرادی نداره باورکن اینجا همه از خودن
استادش اتفاقا از لحاظ درسی خوبه من بودم که تو درسش لنگ می زدم راستی توهم اهل نمره الکی بگیرا هستیااااااااا
داستان وبلگ هم باید گفت به دلیل امتحانای بچه هاست بعدشم طی دوره ما بچه ها خبر داشتن اما نمی دونم هنوز هم خبر دارن یا نه اتفاقا دوست جدیدمون خانم حدادیان هم به ما پیوستن شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:30

حتما خرگوش چینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد