وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

نوروزتون مبارک

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر....

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانی تان

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:45

سلام سال نو رو به همه دوستان تبریک عرض می کنم 1 ثانیه مونده به تحویل سال

woawwwwwwwwwwwwwwww
سلام سال نو شمام مبارک
امیدوارم سالی پر از شادیو برکت واسه همه باشه
موفق باشید

مرضیه یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:26

سلام به میلاو عزیز یار با وفای وبلاگ
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو حتما قشنگ میشود امسال حال تو ، با آن زبان فاخرو برون مرزی (واسه کلاسش ) اصیل: فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو
سراینده : قلاسی با ق قاشق
عید همگی مبارک

سلام قلاسی.
چطوری سال نوت فرخنده عزیزم.انجمن غافلگیری زائران نوروزی راه انداختی؟
ای بابا خجالتمون نده من اینجا به دنیا اومدم ،از پچگی با این وبلاگ انس گرفتم میخوام همین جام بمیرم
ممنون که واسه ما هم تفال زدی
امیدوارم تو هم سال خوبو پر برکتو ، اینترنتی از نوع پر سرعت داشته باشی
موفق باشی

مرضیه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:56

سلام
إ زارعی تویی
خواهش میکنم دست خودم نیست غافلگیر کردن تو خونمه یه نمونش: واسه غافلگیری اموات بلند صلوات
ای بابا در مورد اینترنت چرا لو دادی نمی خواستم ریا بشه واقعا چرا؟

علی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

سلام، سلام خانم قلاسی سال نو شمام مبارک؛شماها تو تعطیلی درسم می خونید؟ مثلا ریاضی؛ریاضی یا رو حل کردین؟

مرضیه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

سلام ممنون سال نو شما هم مبارک
نه هنوز که فرصت نکردم ریاضی ها رو حل کنم ولی تا آخر عید احتمالا حل کنم چه طور مگه ؟

علی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

هیچی؛همین جوری گفتم ریاضی هارو جواب میدادم؛ عکس میگرفتم میذاشت اینجابچه ها استفاده کنن؛

مهسا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 http://orkide_ziba2@yahoo.com

سلام عید همگی مبارک چه عجب یکی یه خونه تکونی اساسی این وبلاگ به عهده گرفت
همتون گذاشتین اشتراک اینترنت من تموم شد بعدا شرو کردین به ملب گذاشتن آخه یه فکری هم به حال ما بدبخت بیچاره ها بکنید
سال خوبی رو برا همه آرزو دارم با خبرهای خیلی خوب ..................

سلام مهسا جان
ای بابا دختر خوب شما بدبخت بیچاره باشی ما چی بگیم پس...
من که دایال آپم
ممنون خانومی امیدوارم تو هم سال خوبیو بسازی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد