وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

بمب تبلیغات در جهان:پپسی روی کره ماه

یکی از دوستان ایمیلی واسم فرستاد که خیلی برام عجیبو خارج از جعبه بود.گفتم بذارم اینجا دیگر دوستان هم استفاده کنن.وای بی صبرانه منتظر دیدن چنین صحنه ای شدم

لوگوی پپسی را شامگاه 5 ژوئن در آسمان خاورمیانه روی کره ی ماه مشاهده نمایید !...

بمب تبلیغات در جهان :
به گزارش نیو نیوز بالاخره پس از مدتها شرکت پپسی توانست طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه را که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند .
بر اساس این برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ 5 ژوئن 2012 ...(16 خرداد 91) در منطقه خاور میانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار دارا میباشد انجام خواهد شد .
زمان دقیق این پدیده ی غیرطبیعی و جالب شامگاه شانزدهم ژوئن به وقت ایران در ساعت 23:30 دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود . مدت تابش احتمالا تنها حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید
در صورت موفقیت کامل پروژه ،این طرح تبلیغاتی به صورت رسمی در نقاط دیگر جهان توسط شرکت پپسی و احتمالا دیگر غول های عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد شد

نظرات 16 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:34

سلام میلاو جون
وای خدای من چه ایده جالبی فکرشو بکن اگه عملی بشه چی میشه ماه رو از این به بعد متفاوت میبینیم . تازه میتونیم ماه درخواستی هم داشته باشم منم بی صبرانه منتظر دیدن همچین صحنه ای ام

سلام خانوم ریاضی
واقعا ایده جالبی بود .عملی بشه که واقعا میترکونه!عملیم نشه هم یکی فکرش کار کرده وعملا با این موضوع همینجوری داره واسه پپسی در اذهان عمومی تبلیغات میکنه. فقط خدا نکنه یه روزی برسه که ما بخوایم درخواست دیدن ماهو داشته باشیم.آخه دیدن آسمون شب بدون ماه هیچ لطفی نداره.
موفق باشی

مهسا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:46

سلام میلاو جون دم پپسی گرم با اینکارش از این به بعد میشه ماه رو هم رنگی ببینیم نه سیاه و سفید

سلام .مهسا جان
اتفاقا من از حالا غصم شده که نتونم ماهو سیاه سفید ببینم.هرچند سلیقه ها متفاوته فکرشو بکن یه روز ایرانسل با پیامکای وقتو بی وقتش بگه رنگه دلخواه خود را انتخاب کنید تا رنگ ماه در شب تولد شما باشد.اینم ایده ایه ها برم یه زنگ بزنم به اپراتور
موفق باشی

ناشناس یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

یه خورده قدیمی بود یعنی تو قبلا صورت منو تو ماه ندیده بودی

سلام
جوابی در مغز متخیل میلاو یافت نشد !
موفق باشید


فقط یه مورد به ذهنم میرسه اونم اینکه اینجا قرار نیست کسی ناشناس بیاد و بره هااااااااا

علی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:38

سلام چه جالب فک کنید چند شب دیگه ماه ابی و قرمز میشه؛ به نظر من واقعا کار پپسی تو تبلیغات بیسته؛فک کنم اولین شرکتی هم بود که بازی درست کرده؛ بازی ای که به پپسی من مشهوره؛
موضوعی که هست شب 5 ژوئن روز جهانی محیط زیسته شاید به همین خاطر این سازمان اجازه همچین کاری داده؛
راستی این وبلاگو باید یه شستوشو بدیم چون توش نمکدون هرز رشد کرده؛ البته جسارتی به ناشناس نباشه ولی هروقت ماه رو مادیدیم روش فقط سوراخ ها و دهانه ی اتشفشان ها بوده که شباهت خاصی هم به خرس نشسته داره

سلام
درسته این شرکت در امر تبلیغات تا امروز خوب عمل کرده.
موفق باشید

سعیده دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:30

سلاااااااااام به همه و همه و میلاو عزیز. من خوبم خیال همه راحت!!کار فوق العاده ای.من خبرشو خوندم اینطوری شدم . فکرکردین ایران کم میاره ؟ یک روز قبل ازین رخداد ایرانم میاد آرم پگاه رو میندازه رو خورشید میگه حالا دنیا اگه میتونن ببینن ... این است قدرت ما این که چیزطبیعیه بابا

اوهو! سلام علیکم سعیده بانو . من تو رو دیدم اینطوری شدم ،اول این بعد این بعدم که دیگه توت منههههههههه!

این حس عرق ملیت منو کشته !.من واقعا واسه جوونای این مرزو بوم خوشحالم.
ممنون از اینکه سر زدی .
موفق باشی

مهسا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:59

سلام به همه رفقای قدیمی خودمون
سلام سعیده جون چه عجب بابا یه سری هم به وبلاگ ما زدی عزیزم خوشحالمون کردی
از ارق ملیت خوشم اومد ولی فکر نکنم پگاه چنین عمل پر ریسکی انجام بده احتمالا شرکتای دیگه ای مثله چی توز با عکس میمونش یا چاکلز برای اینکار دست به کار می شن

مدیریت سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49

سلام یه سوالشم ها داشجوهای موسسه اموزش عالی کاویان هستین؟

گوگولی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31

سلام میشه بگین ترم چندوچه رشته ای هستی؟

اول سلام
و بعدش هم که من شرمنده ام که نمیدونم شمارو باید خانوم گوگولی !خطاب کنم یا جناب گوگولی!. که خب اگه اینجا از اسمو فامیل رسمی خودتون استفاده میکردین خوشحال میشدیم
به هر حال دوست عزیز حضورتونو خوشامد میگم و امیدوارم مطالب مفید فایده بوده باشه.
خب این گروه الان آخرای ترم دوم کارشناسی ناپیوستشونو در رشته مدیریت بازرگانی با عالیترین نمرات به غیر از خودمدارن تموم میکنن.
و شما؟

گوگولی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:45

سلام هم رشته ای این که اسم من چی باشه چه فرقی میکنه؟قلی یا گلیالبته تبریک میگم فکر نمیکردم بچه های ماهم ازاین کارا بلد باشن

سلام چه جالب ما هم رشته ای بودیم!
آره کلا ما یه همچین آدمایی
هستیم.

گوگولی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:05

یادم رفت بگم نمیشه وبلاگ زود به زودتر به روز بشه وشما پست بذاری(البته بعد امتحانا)؟واینکه خودتم اسمتو نگفتی البته

در حال حاضر این امکان وجود نداره.حسابی درگیر درسا هستیم.البته من فکر میکنم شما هنوز مطالب وبلاگو کامل نخونده باشین!!!
از لحاظ معرفی هم که من معرف حضور کامل نزد دوستان هستم! بعدشم هه ! چه فرقی میکنه!!!

مهسا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

سلام دوستان عزیز (گوگولی و مدیریت )
خیلی خوشحالم که به وبلاگ ما سری زدی . وبلاگ ما به دلیل مشغله درسی بچه های وبلاگ یکمی دیر بروز میشه انشالله اگه شماهم مطلب جالبی داشتی یلطفی کن برای یکی از پست های بچه ها بفرست اونا با اسم و هویت خودتون ارائه می کنن تو وبلاگ

خوشحال میشیم که بیشتر با شما اشنا بشیم ( از طرف یکی از اعضای وبلاگ )

از طرف یک معلم قدیمی. دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:30

سلام. نمیدونم اینقدر درس میخونین وقت زیاد به قول خودتون میذارید، چرا نتیجه اون خیلی خوب نیست(البته اونایی که من سابقه تصحیح برگشونو دارم) یکم بیشتر و مفیدتر درس بخونید. موفق باشید

سلام.وقتتون به خیر
خب من الان واقعا شوکه شدم .ایکاش شما خودتونو معرفی میکردین .چون دیگه اینجا واقعا فرق میکنه .
ایکاش منظورتونو از نتایج درس خوندن این گروه بیان میکردین.چون اگه از لحلاظ نمره باشه که بازم بچه های ما جزء برترینای دانشگاه شناخته شدن و بازم معدلا 20 19 18 بوده
البته بازم میگم به جز خود من
بااین حال ممنون از راهنماییتون چون هرچقدم که درس بخونیم بازم جای خوندن هست و به قول استاد خوبمون اقای قربانزاده خوندن و تلاش زیاد گم نمیشه در نهایت یه جایی به کارمون میاد.
ولی اگه باز هم به اینجا سر زدید خوشحال میشیم اسمتونو و منظورتونو از نتایج بیان کنید
ممنون از حضورتون
موفق باشید

گوگولی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:09

سلام مهسا خانم هرکاری از دستم بربیاد دریغ نمیکنم مخلص شما هم هستیم راستی خیلیا ازاین وبلاگ خبر ندارن اگه بتونین ازیه راهی به بچه ها اطلاع رسانی کنید باعث رشد چشم گیر وبلاگ میشه .یه راه دیگه که سایتتون رو جذاب میکنه اینکه هرکدوم ازاعضای وبلاگ روی صندلی داغ بشینه وبقیه ازش سوال کنن چطوره؟اگه سایت خوب هم خواستین میتونم بهتون کمک کنم
درضمن میلاو محترم میشه بگی استاد سازمانت کی بود؟واین کتابو چطوری خوندی تاپاس شد؟بخدا ازالان ماتم دارم آخه استاد ما اقای اخوندیان هستش نمیدونم وصف این استادروشنیدی؟

سلام گوگولی عزیز . ممنون از پیشنهاداتی که ارائه دادی.راستش اینا همه به ذهن ما هم رسید .حتی همین صندلی داغ ! ولی خب دیگه این گروه سه ساله درسشو روی خیلی از صندلی داغا پس داده و اعضا به هم اشراف پیدا کردن.و فکر نمیکنم برای افراد خارج از اینجا نیازی به چنین کاری باشه (آخه نکه بازدید کنند هامون میلیونی هم هستن!)و برای اونها هم به نظر من پروفایل افراد کافی هستش.
استاد بنده هم همین جناب آخوندیان بودن . نمیگم خیلی کلاس عالی بود منم به سختی این درسو پاس کردم با کلی دلهوره و ... ولی انصافا بعد از تموم شدن کلاسا و زمانی که داشتم واسه کنکور کارشناسی میخوندم تو دلم واسش دعا کردم همیشه موفق باشه ،؛ چون کتابیو که درس داد و قسمتایی که توضیح میداد واقعا مهمترین قسمتاش بودو تو کنکور بهترین کمک بودن.که من فکر میکنم اون 60 و خوردیی درصدی رو که تو کنکور واسه درس مدیریت زدم مدیون همین کتابو استادم.
البته گوگولی عزیز فکر نمیکنی یکم (یه کوچولو) دیر ماتم گرفتی!؟
ولی هرچند اگه همون قسمتایی رو که درس داده رو خوب بخونی نمیگم 20میگیری !ولی نمرتو میگیری.و اگه تو این یه هفته هم استادو دیدیش
از استرست بهش بگو مطمئن باش کمکت میکنه

_فقط یه سوال :تو الان مقطع تحصیلیت چیه ؟یعنی میخوام بدونم واسه کنکور خاصی هم درس میخونی؟؟؟

اووووووووووووههچی همه شد!!!!!!!!.من امروز امتحان حسابرسی دارم اما هنوز اینجا نشستم.دیگه من برم
موفق باشی

گوگولی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:19

سلام من ترم ۲ کاردانی هستم فعلا که نه ولی از ترم سه به طور جدی برای کنکور کارشناسی فکر میکنم.البته دوست دارم دانشگاه سراسری قبول بشم ولی اطلاعات کافی در مورد کتاباو... ندارم حتی نمیدونم در روز چند ساعت ؟ودرصد تست چند باشه تا موفق بشم؟
اینو که مبانی سازمان ازمنابع کنکور هستشو میدونستم ولی فکر نمیکنم که کمک زیادی بکنه چون ما تشریحی میخونیمو کنکور...البته اینم بگم که همه بدون استثنا امیدمونو برای قبولی از دست دادیم چه برسه به نمره ۲۰.راستی بچه های ترم پیش از۸۰نفر،۶۰نفر افتادن.دعا کن برام که فقط معجزه باعث قبولیمون میشه
در ضمن از اینکه راهنماییم کردی بسیار بسیارمرسی

سلام وقتت به خیر
اره موافقم از ترم 3 شروع کن از الانم فکرتو درگیرش نکن که کتابو قورت بدی(واسه امتحان بخونی کافیه).

از بابت کتابا و اینکه چه جوری بخونی هروقت تصمیم گرفتی شروع کنی بهم اطلاع بده تا جایی که بتونم کمکت می کنم .تضمین شده زیر 100 قبولی.نگران نباش آزمونش اونقدرام سخت نیست.
فقط نمیخوام نا امیدت کنم ولی دانشگاههای دولتی کارشناسی ناپیوسته ندارن و انتخابت فقط میتونه از بین دانشکده های غیر انتفاعی باشه .البته خود منم فکر میکردم میتونم دولتی قبول شم با رتبه ای که آوردم گریه میکردم که تهران قبول نمیشم ! هه!

واووووو اخوندیان !!!!!جدی !!!! دمش گرم! آمارش بهتر شده .ما اونجا بودیم از 60 نفر کلاس 68 نفر افتاده بودن .طفلی آقای مقدسی رو هم انداخت !،رییسو معاون کاویان هم که با پارتی با 10 پاس کردن
خب دیگه بحث داره سیاسی میشه.

یه توصیه واسه امتحانت : هر شب که میخوابی قبل خواب و بین خواب هر 2 ساعت بیدار شو یه لیوان آب بخور بعد سه بار تکرار کن من سازمانو پاس میکنم .ایشالا معجزه میشه قبول میشی، تاثیر داره.دیدم که میگم.
نه جدی ! بسیار بسیار خواهش میشود.امیدوارم امتحان خوبی داشته باشی
موفق باشی

مهسا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05

اوه اوه ..............چه خبره بابا ترکوندین از بس کلاس خصوصی توی این نظر وبلاگ گذاشتین
من الان فکر کردم امار نظراتمون بالا رفته نگو حرفتون گل انداخته بابا پس این پروفایل خصوصی برا چی گذاشتن ؟
ولی سلام به معلم قدیمی خودمون خیلی خیلی خوش اومدین به وبلاگ ما ببخشید یکم خاک گرفته و نا مرتبه ولی انشالله بعد امتحانا حسابی خونه تکونی می کنیم تا شما هم به جمع نظر دهندگانمون بپیوندین و البته به قول میلاو خوشحال می شیم که خودتونو معرفی هم بکنید
واسه گوگولی جان هم باید بگم تازه اول راهی هرچی سخت بگیری زندگی و درسا برات سخت تر میشه پ راحت باش و سعی کن سازمان خوب بخونی به قول میلاو عزیزم اولش سخته ولی بعدا برا کنکور خیلی راحت می تونی بخونی

موفق باشید
راستی یادم رفت عیدتون مبارککککککککککککککک

معلم قدیمی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:44

سلام. من زیاد نمیام اینجا. بذارید مجهول بمونم. یک معلم قدیمی من میگفت هر ایمیلی که براتون میاد برای دیگران فوروارد نکنید (در زنجیره قرار نگیرید) چون ممکنه تهمت، دروغ یا نهایتا به ضررتون تموم بشه. شما یکم از مطالب درسی و علمی وعملی رشته خودتون بذارید که تقریبا نیست.کره ماه هم ظاهرا یک دروغ ایرانی بوده:
http://www.entekhab.ir/fa/news/65531
میدونستید:
pepsi=pay each penny save israel
البته میگن معنیش این نیست:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20060731110055AAshQ9V

به هر حال فصل امتحاناست. امیدوارم موفق بشید به نتایجی که لایقش هستید برسید.

سلام
وقتتون به خیر
از لحاظ گذاشتن این پست خب از نظر من این ایده جالب بود حتی با اینکه عملی نشد
یادمه یکی از اساتید بازاریابیمون جناب قربانزاده یه بار ازمون خواستن ایده ها مونو بنویسیم که از لحاظ تبلیغات بچه ها و خود من بیشتر روی تبلیغات روی سطح هواپیما و بالن و... فکر می کردیم . خب این یه ایده بود که از نظر من خارج از فکر بود .و در ارتباط با مجهول بودنتون هر جور راحت ترید و صلاح می دونید باز هم ممنون از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد