وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

میلاو روی قله کوه وبلاگشون



آهاااااااااااااااااااااای ی       (((((((  آهااااااااای ))))))          ، کسی اینجا


نییییییییییسسست         ((((((اینجا   نیییییسسست)))))))  


وووااااوووو!!!!!!!!!!!! چه خاکی اینجارو گرفته!!!!!

 

عجب مطلبی گذاشت این  خانوم منصوریان! فکر کنم با این مطلب  اعضا از غم فوت آقای اپل همه سیستماشونو تا یه سال خاموش کردن

خب سلام میکنم به همه غایبین این جمع .خیلی دلم واسه اینجا تنگ شده بود ،ههی چه دوران جالبی بود یک سال گذشت!!!

چه نویسنده هایییییی !

حالا کجان ؟

کجایی آقای یوسفی نیا ؟احیانا دیگه  کوهی ریزش نکرده؟ کجایی مدیییییییییییییییییییییر؟ کجایی خانوم راهمرد فکر کنم چند تا مدل جدید اتومبیل اومده تو بازار ها! نمیخوای اطلاع بدی؟ خانوم کاظمی؟خانوم صدیقی ؟ خانوم سیدی ؟شیطونه میگه بیخیال خانوم منصوریان شم میترسم بیاد یه پست بذاره همین منه به جا مونده از وبلاگم دپسردگی بگیرم  برم سیستممو بذارم جلو در ، نمکی ببرتش . ولی نه کجایی خانوم منصوریان ؟و در آخر کجایی خانوم قلٌاسی که بیایو BCG وبلاگمونو بررسی کنی.

                           

یه جا شنیدم وقتی  از یه چیزی نا امید میشی برو روی قله کوهو فریاد بزن آیا هنوزم امیدی هست؟در جوابت  خواهی شنید که یکی فریاد میزنه  ((((هست))) ((((هست))))

خب منم که از دلم نمیاد بیخیال اینجا شم  پس  با سیستمم اومدم روی قله کوه تا  اول فریاد بزنم آیا هنوزم امیدی هست؟؟؟؟؟؟؟؟


موفق باشید