وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

اینم شوک من به وبلاگ

سلام به همه دوستان قدیم و جدید، منم ساله نو"د" رو به همتون تبریک میگم و سالى خوب و پر از لحظات شاد رو براتون ارزو دارم و امیدوارم توى ساله 90 همینطور که براى اقتصادتون جهاد میکنید یه کوچولو هم برای زندگى وبلاگ هر چند مختصر جهاد داشته باشید. همینطورم که می دونید حرف حسین حرف منم هست یعنی خیلی خوشحال می شم یه قرار برای دیدن هم بذاریم. 

راستی منظور استاد که هی میگن اسمارت اسمارت یعنی که چی؟ 

در ضمن من این جملات بالا رو گذاشتم که استفاده کنیم نه اینکه فقط اون بالا برای خودشون بچرخن‌. لااقل از اولین جملش استفاده کنیم و آهسته آهسته تو وبلاگ مطلب بذاریم نه اینکه یه دفعه ای ۳ مطلب پشت سر هم بدیم باز برین تا یه سال دیگه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:36

سلام اقای راعی
امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشین و امیدوارم که نویسندگان خوب شما هم زود برگردن از سفر...
اسمارت را برین تو وبلاگ منابع انسانی که لینکش تو وبلاگ عطار هست تو قسمت نوشته های خانم سالاری بخونید خیلی مفیده بود حتما خوشتون می یاد.
راستی شما ما راهم برای قرارتو دعوت می کنید من و دوستانم که خیلی دوست داریم شما و دوستانتون را ملاقات کنیم.
ما منتظریم ...

سلام خانم صباغ طبسى شما هم ساله خوبى رو بیش رو داشته باشید.
از منبعى ام که اعلام کردید خیلی ممنون.
براى قرارم که ماهم خوشحال میشیم کروه شمارو ملاقات کنیم.
وقتشم به برکشتن بستکى داره...

مرجان سالاری پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 http://hrmatattar.blogsky.com

سلام آقای راعی
من هم سال نو رو به شما تبریک میگم وخوشحالم وبلاگتونو دوباره بیدارکردید من زودتر از اینا میخواستم لینک وبلاگ منابع انسانی رو براتون بذارم و ازتون بخوام که اونجا هم سر بزنید ونظر بدین ولی میدیدم کسی تو وبلاگتون نیست حالا اشکالی نداره من لینکشو میذارم اگه بهمون سر بزنید خوشحال میشیم واگه دوست داشتید لینکشو تو وبلاگتون بذارید
در ضمن من اونجا اسمارتو توضیح دادم ،شما هم بخونید فکر میکنم براتون مفید باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد