وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

 این متن در ادامه تحقیقاتیه که من و خانم زارعی در مورد گروه مشاوره بوستون از شرکت ستاره ایران گرد آوری کردیم

 BCG: 

روشی برای ارزشیابی هدایای جنسی یک شرکت و فرصت های بازاریابی که توسط گروه مشاوران بوستون به وجود می آید. محصولات تحت عناوین ستاره ها ، گاوهای شیرده ، علامت های سوال( که به این موقعیت بچه شیطان یا گربه وحشی هم گفته میشه) و سگ ها دسته بندی و هر یک به فضاهای خالی در جدول ماتریکس چهار خانه ای (که جعبه بوستون نامیده میشه) اختصاص می یابند . سپس می توان استرات ی های مناسبی را برای کل مجموعه محصولات شرکت ها اتخاذ کرد. به عنوان جدول ماتریکس مجموعه تجارت و ماتریکس رشد|سهم نیز شناخته می شود. 

 

نام مدیر فروش شرکت ستاره ایران علی خاتوئی است که تحصیلات ایشون دیپلم بوده  و یک دوره 4 ساله  بازاریابی (active selling) رو گذرونده اند و 2شریک دارند و این شغل کار پدری ایشون بوده و اینکه مکانی که هم اکنون شرکت ستاره ایران واقع است رو شرکت بنز مشخص کرده .  

 

اینها شعارهای شرکت بنز می باشد . 

our philosophy is very simple: 

we give our best for people who expect the best  

: we believe in delivering

life hs what you make it the best or nothing at all 

این هم قیمت چند نمونه از محصولات بنز: (ارقام به میلیون تومان )

 

 classE:100-160  

classC :80-100  

class B:60-80 

azera:حدودا 50 

BMW:60-80

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:28

سلام
از اینکه دوستای اکتیوی مثل شما دارم خوشحالم.

شکسته نفسی نکن تو هم اکتیوی

راعی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

سلام
ممنون از زحمتی که کشیدید.
در ضمن ممنون میشم اگر ترجمه شعارها رو هم بنویسید.

اعظم پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:41

سلام مرضیه جون از این که برای کامل کردن مطلبت اینقدر پیگیری کردی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد