وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

کسی را می شناسید که در کارش ماهر باشد ؟ چنین شخصی به دربار پادشاهان راه خواهد یافت . (انجیل , کتاب امثال ,فصل 22 آیه 29 )

 سلام به دوستان و مدیران آینده نچندان دور خودم 

امروز داشتم کتاب جادوی جذابیت می خوندم که به یک مطلب جالبی رسیدم و اون این بود که به هنگام ملاقات با اشخاصی مثل مدیر , ارباب رجوع و سایر افراد که ما روزمره باهاشون سرکار داریم چگونه رفتار کنیم ؟

ادامه مطلب ...

راه‌های ساده برای شغل شریف فروشندگی

 اول گپ و گفت:

  

سلام به دوستان 

 

راستش کم کم دارم نگران میشم! خبری از هیچ کس نیست دارین خونه  

 

تکونی عید میکنین یا از خواب زمستونی بیدار نشدین؟؟! 

 

منتظر نظراتتون هستم دلم *هزار راه نرفته*رفته

 

 

راه‌های ساده برای شغل شریف فروشندگی :

 

۱ . شش قدم فروشندگی ..

.پنج حقیقت درباره شما و مشتری شما..

3. چهار روش برای ارتباط برتر ..

۴. شش نشانه گذاری برای فروشندگی ..

5. سه نکته برای بازاریابی از طریق پست تبلیغات و نامه ..

ادامه مطلب ...

خودتان قضاوت کنید

سلام دوستان مثه اینکه درستون تموم شد دیگه یادی از وبلاگ و دوستان نمی کنید و فقط یه 

 چند نفر موندیم و وبلاگ رو ادامه می دیم :

بگذریم ؛ من امروز می خوام براتون از خدمات پس از فروش یکی از تولید کنندگان لوازم صوتی  

تصویری بگم ؛ و اون شرکت ال جی البته امیدوارم که نظرتون  درباره این شرکت بد نکنم ,

ادامه مطلب ...

هفت اصل بیل گیتس

در ابتدا امیدوارم این مطالب واین نکات تأمل برانگیز برای همه ی ما یک درس باشه..

بیل گیتس هرزگاهی دربرخی دانشگا ه ها و دبیرستانها بادانشجویان و دانش آموزان ملاقات وبرای آنها سخنرانی میکند.گیتس دریکی ازسخنرانیهایش خطاب به دانش آموزان دبیرستانی  گفت:دردبیرستان خیلی چیزهارابه دانش آموزان نمی آموزند. او هفت اصل مهم راکه دانش آموزان دردبیرستان فرانمیگیرندبه شرح زیرنام برد :

ادامه مطلب ...

مطالب جالب در مورد امضاء مدیران

باسلام به تمامی دوستان. مدتی پیش یه مطلب جالب درموردنوع امضا مدیران و رابطه اش با شخصیت آنها مطالعه کردم ؛البته دقیقا مطمئن نیستم واقعا همینطورهست یا نه . اماباتوجه به نمونه هایی که در اطرافم و در زندگی روزمره گاهی مشاهده کردم ، فکر میکنم درست باشه !! خوندنش خالی از لطف نیست. .  

ادامه مطلب ...

بازار سیاه پول

سلام به همه دوستان عزیز، می بینم که باز وبلاگ رونق گرفته و مطالب تازه و جدید داریم توش می بینیم.

اینم قالب جدید، خیلى زود تر از اینا می خواستم عوض کنم ولى یه سری مشکلات کوچیک داشت که باید رفعشون میکردم تا بهتر بشه.

نظر شما درباره ش چیه؟

چند روز پیش یه مطلب خوندم برام خیلى جالب بود، امیدوارم براى شما هم جالب باشه، در ضمن می تونه کاربردى هم باشه ولى اگه مشکلی براتون پیش اومد من هیچ مسئولیتى رو قبول نمی کنم.

ادامه مطلب ...

چطور در گفتگو های تلفنی جذاب باشیم ؟ قسمت دوم

سلام به دوستان خوب خودم امید وارم که زیاد منتظر ادامه مطلبم نمونده باشید , اما برای بدست آوردن ادامه مطلب نیازمند کمی صبره و امیدوارم که صبور بوده باشید  

درضمن از امروز ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیه خبردادم که بی خبراش به هوش باشند

 حالا ادامه مطلب و قدم دوم :

ادامه مطلب ...

برندسازی شخصی

سلام دوستای خوبم

شاید مطلبی که در ادامه می خونید به بازاریابی ربطی نداشته باشه اما به نظرم اگر دانش بازاریابی داشته باشیم بهتر می تونیم درکش کنیم  

امیدوارم براتون جالب باشه.

ادامه مطلب ...