وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

چطور در گفتگو های تلفنی جذاب باشیم ؟ قسمت دوم

سلام به دوستان خوب خودم امید وارم که زیاد منتظر ادامه مطلبم نمونده باشید , اما برای بدست آوردن ادامه مطلب نیازمند کمی صبره و امیدوارم که صبور بوده باشید  

درضمن از امروز ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیه خبردادم که بی خبراش به هوش باشند

 حالا ادامه مطلب و قدم دوم :

 

ـ قدم دوم پیدا کردن« کلید» گفتگو:

شروع یک گفتگوی تلفنی برای شما فرصت خوبی است تا از نحوه ارتباط برقرار کردن شخصی که در آن طرف خط می باشد اطلاع پیدا کنید .چیزی نمی گذرد که می فهمید گفتگوی او بیشتر  تحت تاثیر افکارش هست یا احساساتش  .  روانشناسان این دو را به ترتیب کلید های سیستماتیک و کلید های اکتشافی می نامند. ولی ما به هردوی آنها کلید می گوییم.

کلماتی که افراد انتخاب می کنند و وضعیت آنها موقع صحبت کردن , کلید هایی هستند که نشان می دهند در آن موقعیت چه چیزی برایشان اهمییت دارد . هنگامی که با دیگرا گفتگو می کنید , خودتان را آماده کنید تا با وضعیت ارتباطی آنها هماهنگ شوید و بیشتر به همان شیوه استدلال خودشان به آنها پاسخ بدهید.

منطق در مقابل عواطف قرار می گیرد :

به عنوان مثال وقتی شخصی به طور خاص علاقه مند به بحث منطقی درباره یک موضوع است , شما باید از اظهار نظر عاطفی درباره آن موضوع خود داری کنید, عکس این قضیه نیز صادق است .اگر به نظر می رسد که طرف مقابل از دید عاطفی به موضوع نگاه می کند , شما ها تا زمانی که خود شخص جهت گفتگو را تغییر نداده , از صحبت کردن درباره جنبه های منطقی و معقول آن پرهیز کنید . شما نباید روندی خلاف جهت طرف مقابل انتخاب کنید شما باید همان روندی را که او ترجیح می دهد ادامه دهید . تصور کنید یکی از اعضا خانواده یا دوستان درباره زیبایی کوه خاصی و اینکه چه جای آرامش بخشی برای گذراندن تعطیلات است صحبت می کند( واکنش احساسی ) و شما در مورد موقعیت جغرافیایی منطقه و نوع محصولاتی که در آنجا به دست می آید بحث کنید ( واکنش مبتنی بر منطق و تفکر ). در این صورت چگونه می توانید با او ارتباط برقرار کنید ؟؟ ممکن است فکر کند شما تازه از کره مکریخ آمده اید .

دیگران در باره احساسات و عواطف صحبت  می کنند اما شما دوباره از واقعیت ها و ارقام می گویید , نتیجه کار چیست؟؟ سرخوردگی؛ یا اینکه آنها در مورد ارقام و جنبه های منطقی قضیه صحبت می کنند و شما از جنبه احساسی و عاطفی به موضوع نگاه می کنید نتیجه کار چیست؟؟ مصیبت؛
پس بهتر است هیچگاه منطق را مقابل عواطف قرار ندهیم و هرطور که شخص مقابل صحبت می کند ما نیز همانطور با او بحث کنیم  و نکته پایانی و مهمتر از همه :

اگر می خواهید جذاب باشید , این نکته را به خاطر داشته باشید که به خودتان فکر نکنید و در عوض به شخص مقابل توجه کنید . وقتی دارید با کسی تلفنی صحبت می کنید , فرض کنید با او رودر رو حرف می زنید . به آرامی و با مهربانی صحبت کنید . با صدایتان گوش شنونده را نوازش کنید .این کار به شما کمک می کند تا حرف های شما صمیمانه تر , دلسوزانه تر و خصوصی تر به نظر برسد .

جادوی جذابیت , برایان تریسی _ران آردن

نظرات 1 + ارسال نظر
p30warez سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:13 Http://www.p30warez.net

2,345678993091,94658994199

Www.p30warez.net
Www.p30warez.org
Www.p30warez.Tk

Photo + 18 - عکس هایی که شما به دنبالشون هستید
Download Movie - دانلود فیلم با لینک مستقیم
Download Music - دانلود بهترین موزیک های روز
YahoO booter - برنامه های بوت برای یاهو
Learne Hack - آموزش هک
Free Download - بهترین برنامه های روز دونیا

Click -> منتظر شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد