وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

بهاران مبارک

 

 

 

  

باز کن پنجره ها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
     جشن میگیرد
  

و بهار
   
روی هر شاخه کنار هر برگ
      شمع روشن کرده است
    همه ی چلچله ها
       برگشتند و طراوت را فریاد زدند
      کوچه یکپارچه آواز شده است
  و درخت گیلاس
هدیه جشن اقاقی ها را
             گل به دامن کرده ست
                                              

                                            باز کن پنجره ها را ای دوست... 

 

 

پیشاپیش سال نو را به استاد گرامی و دوستان تبریک میگم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان سالاری سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:54

سلام خانم منصوریان چه پست قشنگی گذاشتید روحمان شاد شد
در ضمن من هم پیشاپیش فرا رسیدن سال نورو به شما وهمه ی دوستان تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید

سلام خانم سالاری
منم وقتی عکس های زیبا از فصل بهارو دیدم حسابی لذت بردم واسه همین گذاشتم تو وبلاگ تا بقیه ببینن ولذت ببرن.
واقعا خالق این همه زیبایی ستودنی ست.
منم سال خوبی برای شما آرزو می کنم. موفق باشی عزیزم

علی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:27

سلام
شعرشو خودتون گفتید؟ خیلی قشنگ بود.
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک و سال خوبی رو براتون آرزو دارم

سلام
شعر فریدون مشیریه که البته ادامشم خیلی قشنگه.
واسه ورود ممنوع ممنونم
سال خوبی داشته باشید.

علی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40

راستی جملتون رو هم گذاشتم.
ببخشید دیر شد.

مهسا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:33

سلام ندا جون سال نو مبارک امیدوارم که زیر سایه حق در سلامتی کامل به سر ببری
دوستدارت مهسا

ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:51

سلام ندا جان سال نوی شما مبارک ببخشید که دیر اومدم و به روی مبارک هم نمی یارم گفتم یه کم نقش مبارک را بازی کنم.
تو سفر که بودم یک عمو نوروز واقعی دیدم با رو ی سیاه و لباس قرمز
مبارک هم فکر کنم اسم دیگه ی ایشون باشه درسته؟؟!

ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:55

ببخشید یادم رفت بگم شعر و تصاویرخیلی قشنگی گذاشتین کیف کردم.
من عاشق شعر های فریدون مشیریم .
مرسی

حسین جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

سلام عید شما پسا پس مبارک ببخشید که دیر نظر میدم از عکسا وشعر فوق العادتون ممنون سال خوبی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد