وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

بازار سیاه پول

سلام به همه دوستان عزیز، می بینم که باز وبلاگ رونق گرفته و مطالب تازه و جدید داریم توش می بینیم.

اینم قالب جدید، خیلى زود تر از اینا می خواستم عوض کنم ولى یه سری مشکلات کوچیک داشت که باید رفعشون میکردم تا بهتر بشه.

نظر شما درباره ش چیه؟

چند روز پیش یه مطلب خوندم برام خیلى جالب بود، امیدوارم براى شما هم جالب باشه، در ضمن می تونه کاربردى هم باشه ولى اگه مشکلی براتون پیش اومد من هیچ مسئولیتى رو قبول نمی کنم.

بله... دیگه کم کم داریم به سال 1390 و عید و عیدی ... نزدیک می شیم و کم کم داره بوی پول های نو و تانخورده عیدی به مشام میرسه و کم کم داره بازارسیاه پول نو و تا نخورده رونق میگیره، شماها تا حالا بازار سیاه پول تا نخورده دیدید، شنیدید،( من که همه نوع بازار سیاه دیده بودم الا این مدلیش(  

 

فروشندگان این بازار سیاه پول های تا نخورده (5000،2000،1000،500،200، و جدیدا 10000 تومانی) رو از بانکها یا از افرادی که این پول های رو دارند( و البته از ارزش واقعی آنها خبر ندارند) می خرند و یه جایی شروع می کنند به فروختن آنها به افرادی که شدیدا دنبال پولهای نو برای شب عید هستند  البته با قیمتی بالاتر از قیمت اصلی. با تعدادی  از این فروشندگان عزیز که مصاحبه شده گفته بودند که در هر صد هزار تومان 10 الی 12 هزارتومانی سود خالص داره.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

سلام آقای راعی دستتون درد نکنه واقعا عالیه بالاخره از دست اون رنگ آبی وبلاگ که منو یاد سردر دانشگاه که همیشه خاموش بود مینداخت راحت شدم.
مطلبتون عین حقیقته چون بابای خودم هم که برای گرفتن پول نو به بانک رفته بود یا نداشتن ویا اینکه با مقدار حجم کم بهش پول داده بودن

سلام
من خودم بول نو زیاد دارم می تونید بیاین از من بکیرید، با شما ارزون تر حساب می کنم

سعیده سیدی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:03

سلام. وااااااای ممنون. بلخره یه تنوع دیدیم!! البته اگه رنگ کلی قالب قرمز بود دیگه محشر میشد عالیه. انشالا بهتر هم بشه. مطلبتونم جالب بود. امسال دیگه فکرکنم بزرگترها باید یه سری به این بازارها بزنن !!چون واقعا پول تانخورده مثل نفت کمیاب شده

مرجان سالاری چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:26

ممنون آقای راعی مطلب جالبی بود تا حالا اینجوریشو نشنیده بودم ،خوب اینم یه روشیه برای پول در آوردن
راستی شما هم فروشنده ی بازار سیاهید که پول نو زیاد دارید؟
با تشکر

سلام
ببخشید دیرجوابتون رو دادم اخه دیشبو بازداشت بودم به خاطر بازار سیاه،بازم اکه بول نو لازم دارید می تونم براتون جور کنم

مرضیه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:08

سلام
واقعا وبلاگ قشنگ شده دستتون درد نکنه و هم چنین مطلبتون هم جالب بود . میخواین بدیم پدر پدر پدر پدر سوختشون رو درارن

سلام
خواهش میکنم. شمام زیاد خودتونو ناراحت نکنید براتون خوب نیست زیاد اوج بکیرید، حتما بنده خداها لازم دارن

بهزادمنش پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:38 http://hrmatattar.blogsky.com/

شما توی کار سکه هم هستی؟
من با نظر خانم مرضیه موافقم البته جسارت نشه به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد