وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

شناسایی اشخاص در دیدار های اول

امروز میخوام براتون از شناسایی افراد در دیدار اول با گروه های خونی متفاوت بگم البته این اولین قسمتشه  :

1_ گروه خونی A: 

 این گروه تیب هارمونی یا تیب موزون نامیده می شوند. آنها مردمی فعال و حساس هستند به طوریکه واکنش های روانی در آنها فوق العاده شدید و عمیق است .انزوا طلب هستند و فعالیت در تنهایی را دوست دارند و از فعالیت های دسته جمعی خودداری میکنند . 

2_ گروه خونی  B: 

افراد دارای گروه خونی B را اهل مجادله و بحث و فعالیت می شناسند . این افراد بایبند قدرت طلبی هستندو به استقلال و سلیقه شخصی خود اهمییت زیادی می دهند .از نظر خصوصیات اخلاقی آنها را تیب ریتمیک یا دوره ای می نامند. 

3_ گروه خونی O:  

 انسان هایی معاشرتی اجتماعی و مهر طلب هستند که به عقیده و نظر دیگران نسبت به خود اهمییت بیشتری می دهند.برای جذب و جلب دیگران تلاش زیادی می کنند . اغلب در کارهای اجرایی ناموفقند زیرا زیاد فعال نیستند و اهل ابتکار و تجسم هم نیستند . 

4_ گروه خونی  AB: 

این افراد از نظر خلق و خو آمیزه ای از خصوصیات AوB  هستند که ممکن است خصوصیات یکی از این دو گروه در آنهاشدت بیشتری داشته باشد .اما اغلب انسان هایی با خلق و خوی مضطرب و متضادند که فیلسوفان و دانشمندان در این گروه قرار دارند

   

منبع : شناسایی اشخاص در دیدار های اول . سید لادن مطلبی ÷ور

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب احمدی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:03 http://www.BarbodCharget.Com

دوست عزیز وبلاگ بسیار خوب شما را دیدم و از مطالب آن نهایت استفاده را بردم خوشحال می شوم به فروشگاه اینترنتی کارت شارژ من هم سری بزنید و در صورت نیاز با اطمینان از پشتیبانی شرکت کارت مورد نیاز خود را خریداری نمایید .
فروش اینترنتی کارت شارژهای ایرانسل همراه اول و تالیا
www.barbodcharge.com

یک دونده دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:49

سلام
جالبه.
فقط یک سوال, از گروه خونی شون باید پی به رفتار و خلق و خوی شون ببریم یا از خلق و خوی شون پی به گروه خونی شون.

سلام استاد ممنون از اینکه به مطلبم توجه داشتید .
این اولین قسمت از شناسایی افراد و من اشتباهی که کردم این بود که اول باید از لحاظ شکل ظاهری و یکسری خصوصیاتی که به راحتی در فرد می توان پیدا کرد افراد را بشناسیم مطلب می نوشتم و بعد از گروه خونی .
البته این از راه اینکه اگه گروه خونی فرد رو بدونیم میتونیم خصوصیات اخلاقی فرد را تشخیص بدیم اما من هم با بعضی هاش مخالفم چون من گروه خونیم o و نصفی از خصوصیاتی که گفته در من نیست مثل اینکه همیشه کارهارو نیمه کاره میذارم اما من همیشه سعی میکنم کارامو به نحو احسن انجام بدم

حسین سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:11

سلام مطلبتون جالب بود اما باید این موضوع رو در نظر بگیریم که این روحیات صدر صدی نیست ونمی تونیم بگیم افراد با گروه خونیA حتما باید این خصوصیات رو داشته باشند بازم ازمطلب جلبتون ممنون

سلام ممنون که سری هم به مطلب من زدید و امیدوارم براتون جالب بوده باشه
من برای استاد هم توضیح دادم خودم هم زیاد با برخی از این پیش بینی هاش موافق نیستم و هر چیزی میتونه متغییر باشه

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:03

من نمی دونم گروه خونیم چی ولی از اونجای که مدیر باحالی هستم فکر می کنم O+هستم.
در ژاپن کودکانی که گروه خونی O+دارند و دست چپ هستند برای مدیریت تعلیم داده می شن چون معتقدند اونها توانایی مدیریت بالایی خواهند داشت.
چراشو نمی دون از خودشون پرسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد