X
تبلیغات
رایتل
یک دونده:ره رو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه گهی تند و گهی خسته رود.مهسا: تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد اندیشه های منفی خود اوست زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد. علی:بزرگترین گناه نا امیدی است( امام علی ع). سعیده سیدی: همیشه قیمتی ترین چیزها آنهایی نیستند که در دوردستها دنبالشان میگردیم؛گاهی همه هستی در کنار ماست،واین کم سویی چشمهاست که مارا به بیراهه می اندازد، حسین:ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم. ندامنصوریان:بزرگترین هدفی را که می خواهید تا یکسال دیگر به آن دست یابید مشخص کنی۰ آنتونی رابینز> . ... .در قسمت (ورود ممنوع) منتظر جملاتتون هستم وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان
 
ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

آمار سایت

شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:44 | توسط: سعیده سیدی | چاپ مطلب

سلام به تمامی دوستان.تازگی یه مطلب مفیدوخواندنی درباره بازاریابی مطالعه کردم.دعوت میکنم برای ارتقاء سطح اطلاعات بازاریابی شمانیز یک مطالعه داشته باشید ،چون برای من بسیارجالب و مفیدبود.امیدوارم مقبول واقع بشه..

پس از سال ها مطالعه و بررسی درباره مسائل و اصول مدیریت بازار،عصاره یافته ها را به صورت قوانین اساسی  که ضامن توفیق یا موجب شکست در بازار می شوند در آورده اند.این اصول را "قوانین تغییر ناپذیر مدیریت بازار" نامیده اند . قوانین عبارتنداز :

1.   قانون رهبری(اول بودن بهتر از برتر بودن است(

2.قانون طبقه(اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید که در آن اول باشید)

3. قانون ذهن(وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است(

4. قانون تصورات (بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است)

5. قانون توجه(اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است)

6. قانون انحصار( دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند)

7.قانون نردبان(استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید)

8.    قانون مسابقه دو نفره(در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود)

9.   قانون عکس (اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند)

10. قانون تقسیم (در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود)

11. قانون چشم انداز(آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود)

12.قانون توسعه خط(فشار غیر قابل مقاومتی برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد(

13.  قانون قربانی(برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بدهید)

14. قانون ویژگی ها(در برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد)

15. قانون صداقت(هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد)

16. قانون حرکت جسورانه(در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند(

17.قانون غیر قابل پیش بینی بودن(اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید)

18. قانون موفقیت(موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد(

19. قانون شکست(باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت(

20.قانون سر و صدا(شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود)

21. قانون شدت(برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند،بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند(

22. قانون منابع (بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد(

 

منبع : http://marketing-ut.blogfa.comا





 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

شنبه 15 مرداد ماه سال 1390 ساعت 12:38 | توسط: علی | چاپ مطلب