وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

و اما هدف من...

سلام به استاد محترم و دوستای خوب و قدیمی

 

باتشکرازاستاد عزیز که دوباره استارت روشن شدن موتور وبلاگ کاویانو زدن و شور و هیجان در بچه ها ایجاد کردن که امیدوارم پایدار باشه و شاهد همت بچه ها از جمله خودم باشیم.

 

یکی از مهمترین اهداف من مدیربانک شدنه که البته یک هدف بلندمدت محسوب میشه و به زمان زیادی نیاز داره...

**برای یک مدیر موفق بودن کارهایی وجود داره که باید طبق اولویت انجام بشن وبراشون برنامه ریزی کنم که میتونم به موارد زیر اشاره کنم

  

1)شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی وبعد از آن کارشناسی ارشد به منظور افزایش سطح علمی

 

2)ارتقاء سطح زبان انگلیسی

 

3)گرفتن مدرک ICDL (مورد 2و3 از شرایط استخدام در بانک می باشد)

 

4)استخدام در بانک به عنوان کارمند جهت کسب تجربه و رزومه کاری

 

5)مطالعات جانبی در ارتباط با رشته ی مدیریت

 

6)بررسی عملکرد مدیران موفق دربانک ها و کسب تجربه از آنها

.

.

 

از اونجای که دوستای عزیز به خوبی هدف قبولی در کنکورو تشریح کردن من ترجیح میدم به بررسی هدف دوم یعنی ارتقاء سطح زبان بپردازم.

 

**منابعی که در دسترس من هست و کارهایی که باید انجام بدم:

 

 1)شرکت در کلاس های موسسات آموزش زبان

 

2)استفاده از جعبه ی یادگیری لایتنر

 

3)تماشای فیلم ،اخبار و.. برای تقویت listening

 

4)استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان مانند انواع دیکشنری ها

 

5)مراجعه به وبلاگ آموزش زبان انگلیسی عطار

 

6)مطالعه کتاب 504 واژه

 .  

 .

- اختصاص روزانه 2 ساعت مطالعه ی زبان که شامل منابع کنکور، مرورکلاس زبان و جعبه لایتنرمی باشد و همچنین در هفته 30/4 دقیقه شرکت در کلاس زبان

- تمرکز روی listening در هفته 5 ساعت

 

مساله ای که باقی می مونه تعیین زمانی مشخص برای دستیابی به این هدفه از اونجایی که کسب مدارج بالای زبان به زمان زیادی نیاز داره من تا قبل کنکور در کلاس های روز در میان شرکت می کنم و بعد از تاریخ 6 مرداد در کلاس های ترمیک (هر روز) شرکت خواهم کرد تا ان شاءا.. بتونم سریع تر این مسیرو طی کنم.

 

 

منتظر نظرات استاد گرامی و دوستای خوب کاویان و عطار بخصوص در قسمت هایی که ستاره گذاشتم هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:36

چه شگفت انگیز
ببینید کی اومده
سلام ندا جان
فکر کنم دیگه تقریبا همگی از دعوت استاد برای دیدار خبر دار شدن
ندا جون شما مهسا و بقیه را خبر کنید دوست دارم زودتر همتون را ببینم.

من هم تازگی ها حسابی دنبال همون قسمتهای ستاره دار شما هستم یافتی به من هم بگو. البته وقتی ببینمتون یک نرم افزار زبان اموزی معرکه براتون می یارم که استاد خوبمون در اختیار ما گذاشتن اسمش rosetta stone-فلشت را بیار-
تا اینجا منابع خیلی خوبی شناسایی کردی .
من استفاده کردم مرسی

مرجان سالاری پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 http://hrmatattar.blogsky.com

سلام ندا خانم گل
چه اهداف جالبی داری واقعا ایول داره .راستی میدونی که یکی از مزایای گفتن اهداف در جمع باعث میشه که هم به خود فرد و هم به شنوندگان یا خوانندگان کمک بزرگی بشه؟به دلیل اینکه کسانی که اهداف رو میشنوند یا میخونند باعث میشه که جرقه ای تویه ذهنشون بارور بشه و بهتر هدفشون رو بررسی کنند وبرای خود فرد هم از این جهت که وقتی هدفش رو بیان میکنه افراد دیگه که تجربه ی بیشتری دارند فرد رو راهنمایی میکنند در جهت بهتر رسیدن به هدفش
خیلی ممنون من که واقعا استفاده کردم
راستی من و بقیه ی دوستان عطار خوشحال میشیم اگه به وبلاگ منابع انسانی هم سر بزنید و ما رو از نظرات خوبتون بهره مند کنید .
www.hrmatattar.blogsky.com

خوشآمد گویی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:19

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
واقعا جای بسی خوشحالی دارد که جوانان این مرز و بوم این همه تلاش می کنند و برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی کامل و جامعی دارند.
با توجه به برنامه ریزی ای که بیان کردید و البته عمل به آن حتما شما به عنوان یکی از بهترین مدیران. با بار علمی بسیار بالای این کشور خواهید شد.
این جانب علی به عنوان رئیس بانک مرکزی ورود شما را به عرصه بانک و بانکداری خوشآمد می گوییم.
که نشدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد