وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

دعوت نامه مهمانی

 مهمانی بزرگ 

سلام به همه دوستان عزیز قبل از هر چیز یک استرس جون دار بهتون وارد کنم: 

۲۵ روز دیگه زمان موعود و کنکور ما فرا میرسه. 

به نظر من بعد از این همه تلاش و کوشش یه استراحت کوچیک بد نیست به خاطر همین من تصمیم گرفتم ترتیب یک شام رو بدم و قرارشم اولین پنج شنبه بعد از کنکوره و از دوستان عطاری هم دعوت میکنم تا به مهمانی ما بیان. 

 فقط از نویسندگان محترم تقاضا دارم برای مدت ۳ روز پستی قرار ندهند تا دعوت نامه در سردر وبلاگ باشه. 

ممنون از همکاریتون.

خب دوستان یک فرم ثبت نام هست که باید پر بشه و چون طراحی آن به نرم افزار پاورپونت نیاز داشت فایلش رو براتون گذاشتم و خواهش میکنم فایل رو دانلود کنید و فرم رو پر کرده و مطابق آن عمل کنید.  

دانلود دعوت نامه کلیک کنید 

دوستان عزیز اگر قصد امدن به مهمانی را ندارید فایل را دانلود و انصراف خود را از مهمانی انجام دهید چون قبلا برای کلیه دوستان کاویانی و عطاری همه چیز تدارک دیده شده. 

به امید دیدار

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59

ساعت را که دارین داشتم با خانم سالاری چت می کردم گفت :
برو مطلب اقای راعی رو تا آخر بخون فایلشم دانلود کن ولی فعلا براش نظر نده
نمی دونم چرا من هم نپرسیدم.[
...........
چند لحظه بعد
............

ووووووووووواااااااااااااای
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): این علی اقا دیگه کی بوده
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): ما درکش نمی کردیم
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): چه حالی می ده
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): ایول
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): دارم زوق مرگ می شم
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): خیلی کارش درسته
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): چشام داره از تعجب می زنه بیرون
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): وایییییییییییییییییییییییییییییی
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): مامان
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:45 AM): یکی منو بگیره
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:46 AM): من می رم جواب اوکی بدم
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:46 AM): هیشکی نمی تونه جلومو بگیره
re.sabbagh7771 (Jul 02 2:46 AM): ولم کن می خوام برم

و دعوت نامه دانلود شد...........
ولی باور کنید بعدش هم با همون خوشحالی به دعوتنامتون نگاه می کردم
خیلی جالب بود
مرسی
راستی خودتون طراحیش کرده بودین
عکس های خونه ی خودتون بود
یه روز اشاله مزاحم می شیم

سلام خانم طبسى
خوشحال میشدیم اکه دعوت رو قبول می کرین و قدم رنجه میکردیدو به کلبه درویشی تشریف می اوردید.
اره ماله خودمه اونجا بذیرایه ولى حال و اشبزخونه و خواب همین مشهده خودمونه. معمولا مهمون هارو اونجا بذیرایی میکنم ولى جون مهمون هاى عزیز برای رسیدن به اونجا باید جند روزى تو راه باشن و از راههای صعب العبور بکذرند معمولا قبول نمیکنند و تو حال بذیرایی میشن.سلام خانم طبسى
خوشحال میشدیم اکه دعوت رو قبول می کرین و قدم رنجه میکردیدو به کلبه درویشی تشریف می اوردید.
اره ماله خودمه اونجا بذیرایه ولى حال و اشبزخونه و خواب همین مشهده خودمونه. معمولا مهمون هارو اونجا بذیرایی میکنم ولى جون مهمون هاى عزیز برای رسیدن به اونجا باید جند روزى تو راه باشن و از راههای صعب العبور بکذرند معمولا قبول نمیکنند و تو حال بذیرایی میشن.

مرجان سالاری شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14

سلام آقای راعی
راضی به زحمت شما نبود،منم تویه جواب نظرتون که به پستم داده بودین براتون نوشتم باگمال میل ، جاش که این باشه شامشم با من تنهایی ،شیرینی فارغ التحصیلیم)
ولی فقط همین جایی که شما زحمتشو کشیدین.
در ضمن همه کسانی که دعوت نامه پر کنن ،شام مهمون من هستن.
به خانم صباغ گفتم نظر نده فعلا ،منم نظر نمیدم تا دوسه روز دیگه همه بچه ها دعوت نامه پر کنن بعد، میخواستم موضوع........
ممنون بسیار جای زیبایی است
انشاءالله شما هم کنکور با رتبه ی عالی قبول شید.

سلام خانم سالارى
خواهش میکنم بالاخره باید یه جورى شیرینى فارغ التحصیلى رو داد.
جشم اکه بجه ها اومدن جاش همونجا و شامشم با شما...
راستى فارغ التحصیلى شما و بقیه دوستان رو هم بهتون تبریک میکم.
موفق و بیروزو سربلند باشید.

مهسا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:03

سلام به همگی شرمنده از تاخیر چندوقتم
پولدار شدید یا بانک زدید یا یه پدر زن پولدار پیدا کردید (این اخریش البته مزاح بود ماکه طی دو سالی که با شما بودیم از این لارج بازیا ندیده بودیم اما اگه اجازه بدید یکی از همین اتاقا برای ساعتی برای ما باشه کلاهمون هم میندازیم آسمون ..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد