وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه کاویان

ما برآنیم تا نظرات خود را در مورد مسایل مختلف اعم از بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدریت فروش و ... به اشتراک بگذاریم

یه عصرونه خوشمزه البته واسه ما افطاری

سلام به همه دوستان 

یه مطلب کوچولو و جالب واستون آوردم  

به نظرتون این تصویر چی میتونه باشه؟ کیک ؟شیرینی ؟تخم مرغ؟ 

          

 یک شرکت ژاپنی گوشی های تلفن همراه را با غذای سنتی این کشور “سوشی” و میوه تزئین کرده است. این ابتکار با استقبال گسترده مردم در بازار فروش موبایل روبرو شده است.من که فکر میکنم خیلی باید خوشمزه باشنواییی 

   

                      

          

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

سلام میلاو جون
وایی که نمی دونی چقدر حوس کردم باید حسابی خوشمزه باشن .
به نظر من احتمالا طراح این نوع گوشیا باید آدم شکمو و چاقی مثه من باشه و گرنه اصلا به فکرشم نمی رسید

سلام مهسا جان
مهسا جان!!!!!!!!عزیز دلم!!!!!!!!!!!!!! اون هوسه.ولی خوب اومدی منم هوس کردم ای کاش مامانم سوشیم بلد بود.
ولی یه راه داره به ندا بگیم بره طرز پختشو یاد بگیره واسمون درست کنه که به این میگن مدیریت: انجام کارها توسط دیگران.
حالا فکرشو بکن اگه ماها بودیم میخواستیم گوشیو با غذاهای سنتیمون تزیین کنیم باید گوشیو تیلیت میکردیم تو دیزی یا قرمه سبزیو میریختیم روش.
ولی جدا از شوخی به نظر من واقعا ابتکار جالبی بود چون هم از این طریق سوشی یا همون غذای سنتیشون که جزء فرهنگشونه رو به همه نشون دادن هم یه راه تبلیغ جدیدیو خلق کردن
ممنون از نظرت گلم
موفق باشی

زهرا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:49

سلام میلاو
بابا ایول این ژاپنی ها از هر چی نهایت استفاده رو میکنن به این میگن یک ایده بسیار ناب ولی مهسا جدی طراح این گوشی ها باید آدم شکمویی باشه که همچین فکری به سرش زده.
ممنون از مطلب مختصر و مفیدت عزیزم

زهرا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:55

بگم خدا چی کارت کنه میلاو وقتی جواب تو برای مهسا خوندم از خنده مردم همین الانشم دارم میخندم که مینویسم ولی چی جالب میشه ها یکی شونم با بادمجون یا فسنجون تزیین میکنیم البته نمیدونم سنتییه یا نه

سلام زهرا جان
خوشحالم که خوشت اومده.اره واقعا میدونی چرا ایده هاشون اینقد نابه آخه نژادن باریک بینن.به همه چی مو به مو توجه میکنن .
والا من که خیلی در مورد غذاهای سنتی سررشته ندارم ولی سعی میکنم تو یکی از پستای بعدی اسم انواع غذاهای سنتیو بذارم شاید از توش یه ایده در اومد.احتمالا به آشپزه وبلاگم یه سر بزنم و یه مثاحبه ای باهاش داشته باشم...
از نظرات ممنون بهم انرژی مثبت داد
موفق باشی

سعیده چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:31

سلام. وااااااااای چه گوشی های خوشمزه ای. کاش توایرانم بسازن. البته اگه بخوان تو ایران ازین مدل گوشی بسازن باید با طرح قرمه سبزی و فسنجون و آش رشته و آبگوشت باشه. فکرکن چه شود !!!! فقط غذای نونی نباشه که مردم گوشی رو میذارن لای نون و بسم ا... !!! مطلب جالب و نازی بود! مرسی

سلام سعیده جون
اره گوشیاش از دور چشمک میزنه شیطونه میگه به خاطر خوردن این تزیینات، کارشناسی ناپیوستمو برم تو یکی از دانشگاهای اونجا مهمان شم همش از اینا بهم بدن.
ای بابا سعیده جان غذای نونی که از آبگوشت بهتره ،خودت قضاوت کن گوشیو تیلیت کنی تو دیزی بهتره یا کوبیده شو واسه تزیین بزاری رو گوشی بعد با ترپچه و سبزی تزییات دورشو انجام بدی؟
راستی سعیده جان این گوشیا شاید تو ایرانم باشه فقط تزیین شدش نیست.
ممنون از نظرت خانومی
موفق باشی

مرجان سالاری جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01

سلام میلاو جون
ماشاءالله به این انرژیتون ،حسابی وبلاگتونو ترکوندین،راز انرژیتونو به ماهم بگین تو این ماه رمضون یکم ما هم انرژی داشته باشیم واسه ی مطالب قشنگ و خوشمزه ی شما نظر بدیم،من که دیگه واقعا نا واسم نمونده،بیخیال دارم عجرمو ضایع میکنم ،البته اگه عجری واسم داشته باشه.
من هم فکر میکنم کار جالبی رو انجام داده این اقای ژاپنی ،ولی فکر میکنم این گوشیا رو بیشتر بچه ها خواهانش باشن. ولی اول اصلا به فکرم نرسید که گوشی باشن اینا فکر کردم شیرینی خوشمزه هستن واقعا.
ممنون از مطلب قشنگت

سلام مرجان عزیز
راستش راز خاصی نیست نمیدونم من که خودم فکر کنم به خاطر زیاد خوردن زولبیا بامیه باشه.
۱۰۰درصد صاحب عجری...
شاید جووناشونم به خاطر متفاوت بودن این گوشیا ازشون استقبال کنن یا حتی افراد مسنشونم به خاطر عرق ملیشون !!!!!!!!!!نمیدوووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از اومدنت
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد